{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pedigree
  • #1   7. nov 2009 Nope! Bruger det ikke og ville ALDRIG bruge det. For mig der er det nok det dårligste produkt du kan nævne...

    Mine forældre fodre desværre deres puddel med det, og hun har jordens kedeligeste og mest filtrede pels.


  • #2   7. nov 2009 Har kun hørt dårligt om pedigree, og det er både fra dyrehandlere og dyrlæger. Så jeg ville aldrig personligt fodre med pedigree. Jeg bruger royal canin til møffe

  • #3   7. nov 2009 Jeg ville heller aldrig bruge det.... Så hellere Royal canin eller Hills

  • #4   7. nov 2009 okay mødte bare en mops idag, og den var virkelig smuk og havde en virkelig fin og blød pels ! og hun fodrede med det!! smiley
    Men kunne godt tænke mig at vide HVORFOR man ikk skal bruge det ??


  • #5   7. nov 2009 Men vores store hund kan ikk tåle royal canin . så er der nogen der ved hvad prisen er på hills og om man skal bruge light eller alm. ?? og hvor mange proteiner der er i ??

  • #6   7. nov 2009 kan bestemt anbefale OLIVERS, jeg køber det hos en forhandler så det endnu billigere gav lige omkring 300kr for 13,5kg smiley
    Min mops fungere bare rigtig godt efter vi er skiftet til det smiley og hun elsker det smiley

    Pedigree er pga indholdet det samme som at vi lever af McD mad, ikke det bedste at leve sådan, selvom hunden kan se rask ud bliver den jo fyldt med fedt og dårlige ting indeni og det kan ende i følge sygdomme derefter med årene..
    nogle hunde kan sagtens leve godt på det, men nogle vil få sygdommene osv. jeg ville aldrig satse på det..


  • #8   8. nov 2009 min amy har været på pedigree og den havde det fint, jeg skifter mærke variant engang imellem for at det ikk skal være det samme, og amy var virkelig glad for pedigree......

Kommentér på:
pedigree

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce