{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

New Moon MED spoilers.. {{forumTopicSubject}}

Er lige kommet hjem fra biffen, og er positivt overrasket over at teenage pigerne kun var halvt så irriterende som jeg havde regnet med..

Jeg var faktisk lidt skuffet over filmen af tre grunde.

1. synes at computeranimationerne haltede. Specielt der hvor ulve drengene cliffdiver, det ser meget kunstigt ud, også der hvor bølgerne kommer mod bella i vandet.
Da ulvene angreber Laurent, ser de også pænt falske ud :S

2. Hver gang de var midt i en scene og skulle til at gå i dybden med noget, var det som om de bare gik videre til næste scene, lige når man var ved at blive fanget. Lige som følelserne var på vej, så sagde det cut/videre.

3. De hoppede meget fra scene til scene, de glemte at vise det der førte til næste scene, det der bandt dem sammen. Det manglede jeg lidt at det blev vist, specielt i slutningen, fra italien til bellas soveværelse til cullens huset, det var bare 3 kæmpe hop.

Men ellers synes jeg at den var god smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  New Moon MED spoilers..
  • #1   20. nov 2009 Jeg synes starten var sååååå langtrukken. Men Emmet har nogle sjove replikker smiley . Og når jeg skal se den næste film bliver det ikke til premieren, men venter til alle skrige-tøserne har set den smiley

• #2   20. nov 2009 hahaha, ja man må vælge mellem pest eller kolera (skrigende teenage fans vs. ens spænding/tålmodighed for filmen) smiley

Ja, Emmett er altid god humor smiley

• #4   21. nov 2009 Heh, ved nu også hvad der sker mellem springende, men ville stadig ønske at de havde vist det også ;P

Jeg er ok tilfreds, tror at anden gang gør underværker, smiley

• #6   21. nov 2009 argh, så pyt, lad gå da ;P gad vide hvordan filmen havde været hvis man ikke havde læst bøgerne, tror den havde været super så smiley er nok bare for hård kritiker, troede faktisk slet ikke at jeg havde så høje forventning, but i was wrong... ;P
    Glæder mig virkelig til at nyde den anden gang, så er man forberedt smiley

• #7   21. nov 2009 lagde i forresten mærke til den kæmpe fejl der var med bellas hår i meadow scenen med laurent ??

• #9   21. nov 2009 Hi hi - jeg synes den var super god - så den for anden gang her til aften.

Ingen slemme teenage piger - heldigvis!

Jeg synes virkelig at de nye gule øjne ødelægger meget - de er alt for hårde og kolde og specielt Edward kan slet ikke spille sin rolle normalt - fordi der bare intet udtryk er i øjnene, som der ellers var så mega fantastisk sidst!

Jeg var også lidt skuffet over ulvene - især fordi det virker som om de har kastet rigtig mange penge efter dem.
    Jeg tror (for at være rigtig hundenørdet) at det er fordi vi er så vant til hunde og deres memik og kropssprog og det har de ikke kunne fange helt - derfor springer det os i øjnene - min søster lagde slet ikke mærke til det.

Musikken fungerer bare så godt - tænk det lykkedes dem at lave et soundtrack der er lige så fantastisk som Twilight soundtracket er....

Ja de springer nogle ting over, men synes de er meget tro mod bogen alligevel - mere end Twilight.
    De kan jo bare ikke have det hele med, men ja jeg undrer mig også over hvad folk der ikke har læst bøgerne, får ud af det - om de fatter halvdelen af hvad der sker!

Victoria var også super - frygter lidt skuespiller skiftet til næste film.

Nej hvor man allerede glæder sig til Eclipse - det er ulideligt!

Skal se New Moon rigtig mange gange inden den udkommer : )

Jeg forstår ikke hvordan man kan synes noget i den er langtrukken???
    Efter 10 min står de ude i skoven i break-up scenen - synes det gik alt for hurtigt??

Hvad ville man skære fra??
    Intet!!

Det forstår jeg slet ikke....

• #10   21. nov 2009 Synes i øvrigt det er frygteligt med den kamp scene ved Volturi - at se Edward blive forvandlet til en hjælpeløs kludedukke - for at skabe action : (

Øv ikke i ånden af bogen - for sådan er Edward ikke!

Tænk at det er Bella der redder ham og ikke omvendt som det plejer...
    Det gjorde ondt at se på!

Jeg tudede igen under break-up scenen - ufatteligt! Ikke lige så meget for første gang, men jeg kunne ikke holde tæt : )

Utroligt - men det rører mig så dybt - for man ved og kan se at han bare kæmper for at holde facaden - at det gør mindst lige så ondt på ham som på hende. Man mærker hendes dybe depression og tab - uhhhh

Godt skuespil og genial historie!

Synes det var super fedt med de mails til alice - så man får hendes tanker at høre og ikke bare skal høre hende tænke højt....

• #11   21. nov 2009 Jeg så den også igen i aften og jeg var også skuffet over flere ting i den, nu fik jeg det hele med denne gang fordi jeg ikke sad helt oppe i skærmen..

Jeg lagde også mærke til ulvene deres ben var helt forkerte, alt for gumme agitige...

Synes altså stadig at Kristen spiller dårligt i bogen er hun mere fighsti men i filmene stammer hun næsten af nervøsitet... Der var flere ting jeg synes de manglede og ting der ikke burde være der, bla i vandet der står i bogen at hun ser en rød flamme ude i havet og først senere finder ud af det er vicktoria.
    Kamp scene mellem Edward og Felix stemmer heller ikke da han jo kan læse hans tanker og derfor ville kunne forudse hvad han ville gøre inden det skete så at han pludselig er en kludedukke hænger ikke sammen i min verden...

Der mangler også fly turen til Italien og igen hjemturen som i mine øjne er meget vigtige, samt at hun tvinger ham til at tage hende hjem til hans familie i slutningen...

Skal se den igen i morgen, men for at være ærlig har jeg ikke den store lyst...

• #12   21. nov 2009 Nadja - du vidste vel godt at filmen ikke kunne være en tro kopi af bogen - de er altid nødt til at skære nogle ting væk - for ellers bliver den måske langtrukken for alle dem der ikke er mega fans som os...

Jeg synes også fight scenen er lidt ærgelig, men spændende nok at se på - de har lavet Volturi'erne rigtig fedt synes jeg.

De andre ting du nævner er små ting i min verden - de tager jo hjem til Cullen huset og de snakker jo om tingene der i Volterra ind Demitri og Felix kommer og henter dem - så i en lidt anden rækkefølge og en forkortet udgave, men sådan er filmatiseringer af bøger altid...

Jeg er kun ærgelig over øjnene og så forstår jeg ikke hvorfor de har skifte Volven ud, men fuck det...

Jeg synes den er overordentlig succesfuld og jeg synes kun den var endnu bedre 2. gang : )

Glæder mig til næste gang!

• #13   21. nov 2009 Jeg har bevidst ikke læst New Moon meget meget længe netop for bedre at kunne "overse" fejlene .. glæder mig stadig til at se den men har IKKE tålmodighed til skrigende piger for jeg vil ikke have oplevelsen ødelagt :o)
    Har kun råd til at se den 1 gang i biffen nemlig :o(

Så jeg vil se den en sen hverdagsaften når alle andre har haft mulighed for at se den :o)

Har ofte fået en hel sal næsten for mig selv :o)

• #14   21. nov 2009 Jeg har set den 2 gange nu - uden skrigende piger - tror alle er interesseret i at se og høre den - ikke skrige : )

• #16   21. nov 2009 Jeg brokker mig ikke - synes den var SUPER FANTASTISK og jeg gik også lykkelig ud af biografen!

• #17   21. nov 2009 SÅ fik jeg den at se. Har lidt blandede følelser. INGEN kritik til filmen men mig selv. Skal IKKE se spoilers til den næste film. Det ødelagde meget af for mig - for der føltes at jeg havde set filmen flere gange, da jeg vidste hvad der ville ske. Og så har jeg jo læst bøgerne 6 gange på 7 måneder.

Men god film - lækre fyre - mere forlanger jeg ikke smiley

ps. havde dog meget ondt af Jacob (som spillede super godt) - ulykkelig kærlighed er jo aldrig sjovt

• #18   21. nov 2009 Og synes forresten at soundtracket (som jeg synes var skuffende) passede rigtigt godt i filmen og er nu ret godt smiley

• #19   21. nov 2009 Linda - ved første gennemlytning af New Moon soundtracket kunne jeg heller ikke lide det - men allerede 2. gang var det helt anderledes.

Hører nærmest ikke andet på min iPod i øjeblikket : )

Det passer så godt ind i filmen - super!

MHT spoliers så har jeg det lidt på samme måde - det ville egentlig være federe hvis man ikke havde set så meget, for man har stort set set hele filmen.

Jeg håber til Ecilpse at de udsender mindre, men det gør de nok ikke og jeg ved med mig selv at jeg ikke kan lade være med at se det, hvis jeg ved det ligger derude .....

• #20   21. nov 2009 Jeg kan nemlig heller ikke lade være med at se spoilers - men vil KÆMPE næste gang

• #21   21. nov 2009 Og ja - Jacob - Taylor gør det bare så godt!

Når jeg har læst bøgerne har jeg slet ikke været specielt meget i tvivl eller følt specielt meget for Jacob, men i filmene er det svære og mere ligeligt fordelt.

Jacob er bare så sød, varm og sjov - elsker deres ping pong mens han ordner motorcyklerne - om alder osv : )

Årh det var sjovt : )

• #22   21. nov 2009 Ja nemlig. Det er bare så synd han bliver såret af Bella - men forstår selvfølgelig godt hun vil have Rob.... og dog???

Er team Edward hele vejen - han bare ikke have Jacob´s søde hundeøjne ¨år han ber hende om at blive smiley

• #24   21. nov 2009 Ihhh - jeg tror jeg ikke bliver skuffet for har nemlig hverken læst bogen eller set traileren smiley og det er gjort med vilje smiley vi har desværre bare ikke haft tid til at komme ind og se den endnu smiley

• #25   21. nov 2009 Jeg ville helt klart anbefale at folk læser bøgerne først - jeg tror ikke man får halvt så meget ud af filmene ellers..

Ja Taylor spiller bare Jacob så godt - at man lige kommer i tvivl et øjeblik, men nej - jeg er også team Edward hele vejen!

Årh jeg glæder mig allerede til at se den igen!

• #26   21. nov 2009 wauv i har haft travlt herinde smiley Har sovet lidt på filmen, og i dag synes jeg den er meget bedre (ved ikke hvorfor, nok fordi jeg har kunnet overse skuffelserne fra mine egne forventninger nu). Men glæder mig super til at se den igen nu smiley

Synes nu at kristen hun spillede helt fantastisk. Og at den kamp scene med volturi til sidst var god smiley

• #27   21. nov 2009 Og forrest, synes da nok lige at rob var mega lækker i new moon som edward !!!!!!!!!!!! mere end twilight, uhadadada smiley

• #28   21. nov 2009 hmm.... I gotta say.. jeg er nok lidt meget team Jacob lige nu.
    Det var også da jeg læste New Moon .- fordi jeg virkelig virkelig føler med ham hehe.
    Og jeg synes det er fedt han er ihærdig..! (ved andre har beskrevet ham som irriterende hehe)
    Og den der næsten kysse scene hvor læberne LIGE røre? Uh jeg holdt vejret selvom jeg godt vidste det ikke ville blive fuldent... han fortjener da et kys NU altså hehe.

God film efter min mening - jeg vidste godt den aldrig ville leve helt op til bogen - det kan den simpelthen ikke. Men den gjorde det godt nok for mig smiley
    Skal klart se den igen!

• #29   21. nov 2009 Jcob er også meget mere loveable i filmen end i bogen, og en af mine veninder blev også team jacob da hun så filmen, selvom hun ikke var det i bøgerne ;P

• #30   21. nov 2009 Som modsætning til Debbie, så synes jeg at Rosalies paryk var helt fantastisk. Hun blev meget smukkere at se på, end i Twilight, hvor hun ikke var særlig køn..

Alice havde de godt nok proppet i noget uflatterende tøj, hun så alt for tilstoppet ud.

Udover det, synes jeg at det var en god film! Jeg havde ikke helt den sammen kriller i kroppen efter den første film, men mon ikke jeg kan nyde den lidt bedre når jeg får den hjem på tv'et en dag smiley

• #31   21. nov 2009 Jeg synes også at Rosalie var smukkere og mere rigtig i New Moon : )

• #32   21. nov 2009 Jeg synes ikke Bella behøver at tude for at man kan se og føle hendes smerte. Jeg følte den for vildt og måtte overgive mig til tårerne da hun løber efter ham i skoven (min mascara holdt heldigvis)

Ja parykken på Rose var latterlig men betyder ikke noget da hun ikke var så meget med. MEN jeg kan stadig ikke med deres kontaklinser - de virker bare så kolde i øjnene med dem.

Volturi-scenen var rigtig god og kanon da Bella vil ofre sit liv for Edwards.

Jeg glæder mig til når Renesmee kommer til verden så Jacob kan få ro i sjælen - det trænger han til. Vildt synd han ikke kan få den han vil have.

Jeg synes alle de klip vi har set i tidens løb er lavet lidt om i forhold til den endelige film.

• #33   21. nov 2009 Ja man må bare tænke på, når man får ondt af Jacob - at han har Reneesme til gode - senere : )

Men tror det bliver endnu værre i 3'eren - med hele deres "love triangle" drama..
    Glæder mig til telt scenen!!

• #34   21. nov 2009 Ja man ville ønske man kunne lade være med at se spoilers, men jeg VED at jeg ikke kan lade være hvis de kommer....

Desværre : (

• #35   21. nov 2009 men nu har vi jo lidt en advarsel af hvad konsekvenser er, hvis man ser for mange spoilers. Så kan være det skræmmer lidt til at ungå de mange klip ;P Min plan lige nu, er i hvert fald at jeg kun vil se de officielle trailere næste gang smiley

• #36   21. nov 2009 Den er jeg med på Nanna - kun de officielle trailers - man skal jo have en lille forsmag smiley

• #37   21. nov 2009 Det er jo ikke fordi jeg ikke synes den var god for det gør jeg og skal også ind og se den igen iaften...

Men jeg synes ikke Kristen spiller godt, den måde hun skriger i sine drømme det virker falsk og kunstigt på mig og synes heller ikke hun viste nok smerte i Break up scenen, synes hun er for flad en skuespiller til den rolle.

Jeg synes helt sikkert at Jacob klarede det godt uden tvivl..

• #39   21. nov 2009 Hvor gør hun det henne, Gudrun??

• #40   21. nov 2009 Hendes skrig fik tårer frem i mine øjne, selvom det var lidt "over the top" - jeg er stadig helt vild med Kristen som Bella. Ingen andre kunne få det så godt frem smiley Hendes stemme og mannerisms er perfekte!

Taylor irriterer mig utrolig meget, men han gør det nu okay som Jacob..... og han blev næsten lækker da det lange hår røg af smiley

Jeg var ikke vildt begejstret da jeg gik ud af Imperial, men nu har jeg lyst til at se den igen.... Nu, helst smiley

• #41   21. nov 2009 Jeg synes Kristen gør det perfekt - kan slet ikke forestille mig andre som Bella.
    Jeg synes at hun spiller så fedt og jeg bliver gang på gang imponeret over hende.
    Synes skrigende var vildt imponerende - at hun kan gøre sådan - virkelig en dygtig skuespiller i min verden.

Også Rob under break up scenen - der hvor han kysser hende på hovedet, kan man virkelig se at han er mindst lige så hårdt ramt som hende - men han tager virkelig en maske på og gør det han føler han skal. Fuldstændig som når man læser Midnight Sun - det han gør på hospitalet efter han har reddet hende fra Tyler's bil...

• #42   21. nov 2009 Rilou - hvorfor irriterer Taylor dig?
    Jeg er bare pinlig over at jeg som 28 årig kan synes at han er så skide lækker : )

kuvøseguf : )

• #43   21. nov 2009 Nicola: Ja han er sgu en lækker fyr... ! Helt helt enig! Og ikke irriterende for mig hehe

• #44   21. nov 2009 Nicola - jeg har det så samme måde - med at være 31 og synes han er lækker - det føles lidt kriminelt når aldersforskellen er så stor smiley

Jeg plejer heller ikke at ku li Taylor. Synes han plejer at være meget overlegen og alt for selvsikker men synes han er blevet meget mere nede på jorden og mere moden - så nu kan jeg godt li ham

• #46   21. nov 2009 Nicola - Trailer 2, der hvor Taylor præsenterer det - EEW. Jeg synes at han er frygtelig at høre på, når han snakker.

.....men ja, han er sgu lækker i filmen! smiley Min kæreste kom med sådan en "han kan ikke være blevet så stor uden anabolske steroider" kommentar da vi gik ud smiley Perhaps, men det så nu stadig lækkert ud! Han er god nok som Jacob, men jeg kan ikke lige ham når han er sig selv.

Der er da intet galt i at kunne se yngre mennesker som smukke smiley

• #47   21. nov 2009 Nej Mike er forfærdelig - og også angela - de passer godt sammen

• #48   21. nov 2009 ......Mike og Angela er jo ikke sammen?

Jeg synes at de begge er fantastiske, de passer lige ind i bogen. Mike er totalt generic, og Angela er skøn. Hvad synes du om Jessica?

• #49   21. nov 2009 NEJ jeg mente jessica - sorry..... Det er jessica jeg ikke kan li - angela er sød. Kommer altid til at forveksle deres navne

• #50   21. nov 2009 Aaah, det giver bedre mening så smiley For Angela er da skøn!

Jessica er jeg nu også vild med - ikke hendes personlighed som sådan, men skuespiller præstationen er super god!

• #51   21. nov 2009 Hun skal jo også spille sådan og gør det da godt

• #52   22. nov 2009 Nå nu så jeg den for 3 gang i dag og må sige den var noget bedre denne gang, jeg nød den virkelig i dag og prøvede på ikke at fokucere på de ting der pissede mig af igår smiley Men kan stadig ikke lide Kristens måde at spille på hun er for kunstig til mig...

• #53   22. nov 2009 Jeg synes Kristen er vildt dårlig i den rolle. Har ikke set andre film med hende, så ved ikkke om det er meningen hun skal være så dårlig.

• #54   22. nov 2009 Ja hendes øjne og ansigtsmimik er bare i top klasse!

Manglede som sagt lidt i Rob's øjne, men tror det er pga de der dumme kontaktlinser!

Sad og skimmede igennem bogen i går aftes - og øv hvor ville man gerne have haft en længere scene hjemme i Bella's soveværelse efter de kom hjem fra Italien - med alle de lækre ting han siger der!

Og jeg ville så gerne have set dem ligge hjemme på sofaen og se Romeo & Juliet med Edward der siger alle Romeo's replikker : )

Yummie : )

Så ærgeligt med film - at de skal skæres så tæt, så alle de ikke vilde fans ikke keder sig.

De burde lave en "extended version" til alle os Twi-fans : )

• #55   22. nov 2009 Jeg synes Kristen spiller godt. Jeg kan læse alle hendes følelser i hendes ansigt. Så for min skyld behøver hun ikke græde. Føler virkelig hendes smerte. I Speak spiller hun også godt. Lidt på den samme måde som i sagaen. Sådan lidt underlig og stille.

Sofa-scenen kunnej eg også have brugt - men der er jo så mange scener der skulle være der. En udvidet version ville være godt smiley

• #56   22. nov 2009 Det må være svært for dem der laver filmen, at vælge hvad de skal tage med. Det nok ikke nemmere med Breaking Dawn. Der er jo så meget som er meget vigtigt at få med

• #57   22. nov 2009 Ja Breaking Dawn - uhhh den bliver så svær.

Og jeg dør hvis der mangler så meget som en linje fra første del : )
    Der vil jeg have DET HELE med!!

Årh jeg sad bare med et stort fedt smil på under hele den første bog i Breaking Dawn - så lækkert!!!

Glæder mig til at se fjer og bidte puder og ødelagte sende - yeah baby!!!

Og Edward stå ude i vandet nøgen i måneskin - mums : )

• #58   22. nov 2009 Tror desværre heller ikke der kommer så meget med - men nu må vi se - måske overrasker de os

• #59   22. nov 2009 Tror i ikke?

Årh det er bare det bedste i alle 4 bøger - hele det afsnit med brylluppet, isle esme osv....

Ej tror de laver et fint bryllup....

• #60   22. nov 2009 Jeg elsker også det i bogen. Synes bare det var ærgerligt Stephenie sprang over bryllupsnatten smiley

• #61   22. nov 2009 Tja hun er jo mormon - det begrænser hende vel lidt der...
    Men det ville måske også være lidt for meget med alt for mange detaljer lige det : )

• #62   22. nov 2009 Nej nej det skal ikke være FOR detaljeret - men bare lige lidt flere detaljer

• #63   22. nov 2009 wauv, jeg er bagud ;P

Synes nu at kristens skrig virkelig skærer i hjertet, og at hun spiller det godt.

I Taylor's nye interviews til reklame for new moon, der kan man virkelig fornemme hvor meget han er modnet, og er blevet mere ydmyg, hvilket klæder ham rigtig meget smiley

Jeg vil altså se lidt guf fra bryllupsrejsen, det kan de altså ikke være bekendt hvis de klipper væk, selvom jeg også tror at de kunne finde på det, til fordel for alle de børn der ser filmen :S

• #64   22. nov 2009 Nej nej de skal bestemt have bryllup og bryllupsrejesen med og med de ting Nicola beskriver, de kan ikke undværes... De er klart nogen af de bedste ting i bogen, uhhh det er altså stadig Breaking dawn der er min ynglings bog i hele sagaen smiley

• #65   25. nov 2009 Nu har jeg altså ikke læst alt hvad i andre har skrevet for der er så meget:-)

Men syntes det er en super film, men der er nogle små ting jeg savner, som jeg syntes kunne gøre meget.
    Jeg savner at hun holder sammen på brystet.
    Jeg savner at hun er mere i La Puch (staves) der brugte hun jo meget tid i bogen, det kunne jo laves ved hun bare gik allene på stranden og nogle gange med Jakob.
    Ja og så mangler jeg noget mere med Alice inden de tager til Italien, jeg savner hun får afvide hvordan Bella havde det da de rejste, de kunne måske bare have ladet hende læse de mails Bella havde skrevet for at det ikke skulle gå for lang tid, men savner at hun ved at Bella havde det meget skidt.

Der er mange ting jeg gerne ville have med, men jeg syntes de har lavet den godt, men lige de der par ting savner jeg meget, og det er jo bare små ting der nemt ville kunne være med uden at gøre filmen meget længere.

• #66   25. nov 2009 Der er en del medier der skriver at new moon fans er overrasket over slutningen.

Hvad er man overrasket over?

Han frier da til hende i 2'eren og ikke først i 3'eren?

Er det så fordi han gør det i skoven og ikke i soveværelset??

• #67   25. nov 2009 Nicola, det var jeg også, for syntes den sluttede meget brædt, troede vi havde meget mere film tilbage.
    Men jeg skal til at have læst bøgerne igen, for kan ikke huske han friede i 2eren, syntes det var i 3eren, men er kommet i tvivl.

Men ved da det er i 3eren hun siger ja.
    Men er spændt på hvordan de starter 3eren.

• #68   25. nov 2009 Jeg har lige læst den - og han frier første gang i 2'eren...

Men jo brat slutning, og de har skåret det med motorcyklerne og Charlie væk.

Men ellers kan jeg ikke se hvad der sku være så meget anderledes??

• #69   25. nov 2009 Nicola, okay, super, jeg kunne bare ikke huske det.
    Tror bare det er fordi det ikke lige er hvad vi regner med, fordi det i bogen ikke slutter så brædt.
    Men syntes filmen er god.

• #70   29. nov 2009 Tænk på mig der har måttet vente en hel uge mere end oprindeligt planlagt på at komme til at se filmen(aargh). Så den så i går!

Nå men synes filmen absolut levede op til mine forventninger der jo var blevet tårnhøje.

MEN:

Synes det er sært de har ændret øjnene så meget - men kan på den anden side godt se at de nu ser meget mere vampyragtige ud, nogle gange synes jeg faktisk de var for menneskelige i Twilight.

Jeps ulvene var meget af tiden rigtig dårligt lavet - især i bevægelse

Følte mig i den grad snydt hver gang de sprang en masse over fra bogen - men min veninde der var med som ikke har læst den synes den var fantastisk så....

Synes det er ok de stopper den anderledes i filmen.

Hvad synes I om Edwards udseende??? Jeg synes han er gjort al for vanvittigt smuk i New Moon - især det med når han glimter, og nu også kommer med lysstråler fra huden i solskin (det gjorde han altså ikke i den første) og læbestiften er al for markant på den blege hud - og det siger jeg altså selvom jeg er 100% Team Edward. Han var rigeligt smuk i den første....

• #71   29. nov 2009 kan nu godt lide at de var mere blege denne gang...synes de lignede alt for meget "alm." mennesker sidste gang smiley

• #72   29. nov 2009 Alt for meget makeup i denne film

• #73   29. nov 2009 Jeg holder med Nanna - der var for lidt forskel på Edward og Bella i Twilight

• #74   29. nov 2009 De skulle ikke gerne skille sig så meget ud at de ikke kan blende og der synes jeg NM har svigtet ...

Døde mennesker er mere som Twilights vampyrer end som NM.

Når man dør bliver man ikke kalket med hvid pudder :o)

• #75   29. nov 2009 Synes ikke jeg har lagt mærke til at det var så slemt.??..

• #76   29. nov 2009 Jeg synes egentlig at make-up var fint, men øjnene ødelagde virkelig meget for mig - ja og ulvene - de var bare ikke gode nok...

Synes heller ikke at dem der spiller ulvene er "pumpede" nok - de sku jo være kæmpe store - som Jacob og så kæmpe høje osv...
    Sam er jo næsten buttet....

Fatter heller ikke at Rob ikke lige tager nogle uger i fitness center, så han kunne blive lidt større....

Var lidt skuffet over hans tøj - det er bare ikke lækkert nok i forhold til bøgerne hvor de går i designer tøj og aldrig har det samme på.
    Han har det samme jakkesæt på både til fødselsdagsfesten og dagen efter i skoven...

• #77   29. nov 2009 Nicola, det med tøjet har jeg også tænt på, men også i Twilight.
    Og fatter ikke at Alice skulle være i så grimt tøj.

Og vil også give ret i at ulvene som mennesker var for spinkle.

• #78   29. nov 2009 Jeg synes at Jared har bildæk smiley

Tøjet har jeg ikke lagt så meget mærke til - kan jo ikke få blikket fra deres smukke ansigter - og dog - Alice´s tøj i Italien var måske ikke så smart men sikkert dyrt smiley

Når jeg læser bøgerne for jeg fornemmelsen at de er meget anderledes i huden og derfor føler de andre der er noget anderledes ved dem. Så derfor synes jeg huden i NM er fin

• #79   29. nov 2009 og når man ser Edwards røde læber får man lyst til at kysse ham - hi hi - smask!

• #80   29. nov 2009 Linda, jeg lagde mærke til Alice's tøj i NM for selv om det sikkert er fint så er det noget poset noget og det tror jeg ikke hun ville gå i.
    I twilight har jeg lagt mærke til det i skolen Edward bare går i en grå t-shirt, den ser godt ud på ham, men det er sådan noget alle vi andre går i.

• #81   29. nov 2009 Jeg var inde at se den for første gang i går sammen med en flok dejlige tøser blink blink ;-D

Jeg var blevet advaret på forhånd om at jeg måske ville blive skuffet, så havde ikke alt for store forventninger...
    Så i det store hele var jeg ok tilfreds med filmen, den fulgte bogen nogenlunde... i hvert fald bedre end Twilight

Jeg var skuffet over ulvene... hold op hvor så de falske ud

Kontaktlinserne generede mig ikke helt vildt... dog ville jeg gerne ha haft at de var gyldne... jeg syntes at de var nærmere brunlige end gyldne

og nogle af de ting som jeg lagde mærke til var bare dybt mærkelige... derfor nævnte jeg dem slet ikke for de andre igår :-S
    Som f.eks. Edward er alt for behåret på armene til at skulle forestille at vær 17 år (lagde mærke til det efter Bella lige har fået ham væk fra tårnpladsen)... Ja jeg ved det godt... noget mærkeligt noget at lægge mærke til... fnis
    Og så havde Aro en totalt opstoppertud... fuldstændig grissetryne...
    Manglede også deres mælkeagtigt farvede øjn

Og maleriet af Volturi med Carlisle så helt anderledes ud i mit hoved... men det er selvfølgelig ok... det har jo med ens fantasi at gøre

• #83   29. nov 2009 Uhh altså. Sådan ser nogle mænd/drenge jo bare ud :o) Gjorde ikke mig noget :o)

• #84   29. nov 2009 kan også huske vi havde en tråd på et tidspunkt hvor hans armhår blev nævnt, at ja de var viiildt lange ;P

• #85   29. nov 2009 Ja jeg kan ihvertfald huske at jeg har øffet over dem på et tidspunkt smiley

• #86   29. nov 2009 Altså. Varm hovedpude den arm kan være :o)

• #87   30. nov 2009 Jeg ved heller ikke hvorfor jeg lagde mærke til det, men syntes bare ikke at det virkede særlig 17-årigt agtigt... for hold op han er behåret på armene

Kommentér på:
New Moon MED spoilers..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce