{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.615 visninger | Oprettet:

Pasning tilbydes:) {{forumTopicSubject}}

Står du akut og mangler pasning?
Her er hjælpen så:)
Bor i en lille landsby uden for haderslev, på 170kvm, (på 1 sal) men det er en gammel kro, såå dvs vi har hele huset.. og stor have, plus skov og gode natur omgivelser.. smiley
Vi passer gerne din hund, i en weekend, eller lign, hvis du af en grund ikke kan. ferie lign.

INFO:
Der vil blive lavet kontrakt på at hvis din hund ødelægger noget skal hundens ejer betale det.
Den skal kan kunne med andre hunde.
skal selv medbringe tæppe,snor,foder og skål.
priser: er endnu ikke faste, da det er alt efter hvor meget hunden kræver osv:)
tager både store og små hunde , det eneste jeg ikke ta'r ind er aggresive , da vores lille søn er her også.
ved aflevering vil der blive lavet kontrakt, hvorpå der kommer til at stå hvornår den blev afleveret, og blir hentet, og ejers kontakt oplysninger, og passer. smiley og evt dyrlæge.. osv..
tror ikke jeg mangler noget pt. smiley
men skriv hvis i mangler noget info.

send mig en mail på.

stine.adamsen@hotmail.com

for mere info.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning tilbydes:)
  • #1   23. nov 2009 Yeps:)

    Ved selv hvordan det er at stå med det problem og ikk kan få passet hunden, osv smiley Såå nu vil jeg hjælpe andre.. smiley


  • #2   8. jul 2012 Hej.
    Her er endnu et tilbud til dig - eller alle jer andre.
    Jeg er selv ved at se om jeg kan finde nogle søde mennesker, der er lige så dyretosset som jeg er. Jeg har en labrador på godt 1 år og 2 katte.
    Det kunne være rart at finde nogle, som man kan skiftes til at passe hinandens hund når man skal noget - det er kun min hund jeg skal have passet.
    Og jeg vil nyde at passe andres hunde når de skal noget - og det vil Bella nyde.

    Jeg bor i Kolding og vi går dagligt en tur i skoven eller til Slotssøen.
    Jeg håber vi kan finde ud af at passe hinandens dyr når vi skal noget.
    Mvh. Hele.


Kommentér på:
Pasning tilbydes:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce