{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barf fra kragborg?
  • #1   25. nov 2009 Daisie: Ja, det var også det jeg så. Må lige prøve at ringe til dem i morgen så. smiley
    Men kunne jo være at der var nogle der havde erfaring med det. *S*


  • #2   25. nov 2009 Dina W - som udgangspunkt leverer de ikke, de bruger deres forhandlere, der er 2 på denne side af broen, en i nord og en i syd, jeg har forhandlingen i syd(ved ikke om jeg må skrive det herinde) men nu har gjort det.
    Kig på deres hjemmeside under forhandlere, mener der ligger en i det nordlige SJælland.


  • #3   25. nov 2009 Merete: Okay. Så forstår jeg bare ikke hvorfor de har kød på deres webshop. De 2 forhandlere er ret langt væk fra mig. Den ene ligger omkring 45 min. fra mig. Det er nu til at overleve, men idet at vi har begrænset fryserplads, kan det godt blive dyrt at skulle så langt hver gang. Og så læste jeg lige at det er 3-4 kr. dyrere hos forhandleren fremfor på shoppen. Men tak for dit svar smiley


  • #4   25. nov 2009 Jeg kører med nøjagtig samme priser som på shoppen.

    Og når jeg skal ha leveret under 500 kg skal jeg betale 500 kr uanset hvor meget jeg køber, fordi de skal have dækket omkostningerne ved at køre til Sjælland.
    Men der sker jo ikke noget ved at ringe til dem og høre dem ad.


  • #5   25. nov 2009 Merete: Har godt set din hjemmeside, men du bor desværre alt for langt væk. Skal køre 1 time og 15 min. Så det var ikke dig jeg hentød til. smiley
    Det er den anden forhandler på sjælland, men den aktuelle pris står desværre ikke skrevet på hjemmesiden. Kun at hun tager 3-4 kr. ekstra (ved så ikke om det er pr. kg eller hvad), for at få dækket de omkostninger der er.

    Men hvis du skal betale 500 kr. for levering på under 500 kg. så skal jeg vel også..?


  • #6   25. nov 2009 Ja måske, men hør dem ad.
    Det kan være du kan få noget med hvis de alligevel kører herover.


  • #7   26. nov 2009 Merete: Helt i orden. Tak for svar smiley

Kommentér på:
Barf fra kragborg?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce