{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Arg irriterende {{forumTopicSubject}}

Har haft næsepiercing i maaaange år - i 8 år. jeg har brugt diverse smykker, men altid helt ægte.

Så købte jeg en uægte forleden (troede den var nikkelfri), men viste sig at den ikke var. Så nu er der gået betændelse - og er bange for at det gror sammen :S

Kan ikk få mit normale smykke i igen, så hævet er det.

Typisk.

Hvad skal jeg gøre? - jeg renser med klorhexidin...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arg irriterende
  • #1   7. dec 2009 hvad med at gå ned til er piercer så de kan skifte den for dig, for hvis du ikke kan tåle den du har i nu, kommer det højt sandsynligvis ikke til at hele ordentligt.. det kommer måske nok til at gøre skide ondt, men ellers er muligheden at tage den ud smiley

• #2   7. dec 2009 Jeg har ikke noget smykke i lige pt, da jeg ik kan få det i - pga hævelsen.. Smykke er sådan "snoet" så kan ikk få det i ordentlig pga hævelsen. men puttede en alm. ørering i - bare for at sikre mig at det ik var groet sammen...

Den kunne godt komme i - jeg venter lige og ser et par dage.

Ellers er der ik andet for at jeg må tage hårdt fat, og klemme det "gamle" smykke i..... selvom det gør HERRE nas!!

• #3   9. dec 2009 rens med saltvand i stedet for det virker meget bedre syntes jeg, kog noget vand put en masse salt i og så lad det køle af, så hælder du lidt i en lille kop og dypper næsen der i så lange som muligt to tre gange om dagen, så går der to til tre dage så er det bedre.... og hvis det ikke er så skal du tage en tur til lægen så du ikke får problemer

• #4   9. dec 2009 efter at hævelsen faldt en smule kunne jeg få den i med lidt kræfter... blødte dog lidt, men i skulle den sq... avv! var nervøs for at det skulle gro sammen.. pyha.. renser den et par dage endnu

• #5   11. dec 2009 jeg har haft min i 2 år & nu har jeg den næsten aldrig i der kan gå over 14 dage før jeg putter den i igen

• #6   14. dec 2009 Jeg har altid haft min i - og haft det siden jeg fik lavet den smiley (8 år siden)

Kommentér på:
Arg irriterende

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce