{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Grim oplevelse {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det altså også for os, Gizmo og jeg ville gå en lile tur på strøget efter at butikkerne var lukket for at nyde juleudsmykningen.
Glad kom vi gående og jeg kiggede op på stjernehimlen mens Gizmo sniffede på jorden. Da vi er på vej forbi et par hjemløse/sprittere som altid hænger på strøget rev deres ene store hund sig løs og røg på Gzmo.
Heldigvis har Gizmo altid sele på så jeg rev ham op og hunden begyndte at hoppe og ad mig. To søde unge fyre greb ind og lagde en beskyttende ring omkring os og råbte at de skulle få styr på deres hund.
Gizmo var skrækslagende og det var jeg også, normalt plejer vi at nyde alle de hunde vi møder på vores vej. Bagefter var jeg bange for at der vat sket noget med Gizmo, men det er der gudskelov ikke.
Nu håber jeg bare ikke at Gizmo er bange næste gang vi møder en stor hund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grim oplevelse
  • #1   7. dec 2009 ÅÅhh... det er jeg godt nok ked af at høre.. og hvis an nu er bange er der ikke andet for end at træne og træne.. så han kan blive god igen.. smiley

  • #3   7. dec 2009 puha hvor forfærdeligt godt der ikke skete ham noget,

  • #4   7. dec 2009 Puuuuuha da stakkels jer, sikke da en oplevelse... Selvom der ikke skete noget fysisk kan de godt tage psykisk skade.... Så synes hvis du kender nogle SØDE store hunde du kan stole på så lad ham møde dem så hurtig som mulig....

    Gå gerne igen ind på gågaden så han ikke forbinder stedet med noget dårligt...

    Det er så forbandet irriterende folk ikke altid magter at ha styr på deres hunde:o(....

    Håber virkelig ikke han får psykiske meen af det....

    Krammer herfra


  • #5   7. dec 2009 wow godt der ikke skete noget .. hva gjorde ejeren ??
    ja det er forfærdeligt at folk ikke kan have styr på deres hunde !


  • #6   7. dec 2009 Puha, en irriterende oplevelse. Håber ikke din lille hund bliver bange for store hunde, men det er desværre ikke sikkert. Oliver er et par gange blevet overfaldet af store hunde der ikke kunne "lide" små hunde og han hader store hunde den dag i dag.

  • #7   8. dec 2009 Æv, lige præcis den oplevelse vi alle godt vil være foruden:(

    Jeg vil give fru Robbie ret: Hurtigst muligt ned på stedet igen, med en posefuld af de bedste godbidder, og søg kontakt til en god og venlig hund der ligner overfaldshunden, og brug den som figurant: mød den på afstand og lad din hund bestemme tempoet.
    Søg evt. i det åbne forum herinde?

    Æv altså!


  • #8   8. dec 2009 Tusind tak for alle jeres gode kommentar, jeg vil prøve at se efter en stor sort venlig hund i nabolaget Gizmo kan møde og så vil jeg tage ham med på strøget efter lukke tid igen idag eller imorgen.

    Ejeren gjorde ikke så meget for han var møgberuset, jeg er super glad for de unge der greb ind, dejligt at opleve, de var virkelige bekymret for om Gizmo eller jeg var kommet noget til. De blev stående indtil ejeren havde fået fat i hunden.


  • #9   8. dec 2009 Godt der ikke skete jer noget ....

  • #11   9. dec 2009 PUha... Det er bare også noget jeg frygter, der er desværre nogen som ikke holder styr på deres hunde...

    Godt der ikke skete noget...


  • #12   11. dec 2009 Godt der ikke skete noget!!!!!!!!! puha da!!

Kommentér på:
Grim oplevelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce