{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Er det ok? {{forumTopicSubject}}

Beklager, men kunne ikke finde en ordentlig overskrift.

Jeg har nu fået skæld ud for at have lavet en side, for alle der har en forkærlighed for Karelsk Bjørnehund.
Jeg har fået at vide, at sådan noget skal jeg ikke gøre, når jeg bare har et gadekryds der <i>ligner</i> en kareler.

Jeg er mildest talt chokeret. Jeg har netop lavet siden for at få mere viden og dele interessen for racen, ved vedkommende har direkte bedt mig slette den, og kommet med trusler.

Hvad mener I? Må man - som glad for en race - ikke forsøge at skrabe folk sammen, så man kan få en større viden?

(nævner ingen navne)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det ok?
  • #1   9. dec 2009 Jeg syndes tit folk går alt for meget op i stamtarvler og racerene hunde, men de glemmer at tænke på at en hund uden tarvle er lige så god som en med og oveni er det en hund de fleste mennesker har råd til. Jeg har heller ikke tavle på nogen af mine, selvom jeg har en ren hund da jeg ikke skal bruge den til udstilling. Vores Gizmo er en dejlig bjørnehund som vi elsker (for det meste) og han er ikke en udstillingsdukke...
    Jeg syndes det er super at du gider bruge tid på at lave en hjemmeside for alle os med eller uden rene bjørne


  • #2   10. dec 2009 Mange tak skal I have, for de søde ord...

    <b>Anne K</b>
    Jeg havde det præcis ligesom dig, da jeg fik Fifi. Jeg kunne absolut intet finde om racen, andet en korte racebeskrivelser, hvor der stod 10 forskellige ting.
    Og tror bestemt at denne side kan være til gavn for både tavle- og ikke-tavle folk.

    Hvad angår vedkommende, så er hun ikke herinde. Desværre er hun en meget anerkendt opdrætter, så hun har en del at kunne sige, da hun kender mange karelerfolk :o(


Kommentér på:
Er det ok?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce