{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.646 visninger | Oprettet:

Renlig hund tisser pludselig inde {{forumTopicSubject}}

Min dværggravhund på ca.1,5år er pludselig begyndt at tisse inden for, også mens vi er hjemme. Hun er på nuværende tidspunkt i sin anden løbetid. Kan det have noget med det at gøre?

Hun har siden september, desværre haft en noget turbulent tid, hvor hun, på grund af død i familien, sådan set har haft 3 forskellige hjem sammen med enten mig eller min kæreste.

Det hjem hun har været i i de sidste 3 uger, har været et hus med have. Normalt bor hun i lejlighed, men med åben altan, hvor hun har et lille græsareal, hun plejer at bruge som toilet.

Men i de sidste 2 uger er hun altså begyndt på denne adfærd. Er bange for at min hund er noget forvirret, af al den flytten rundt.
Tror I det kan have noget med det at gøre?
Har I nogen erfaringer med dette???

Det er desværre ikke muligt i de næste par måneder at give hende et helt blivende hjem, men vi vil forsøge at gøre det mindre turbulent. Vi har tænkt på at starte forfra med renlighedstræningen, som vi gjorde det da hun var hvalp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renlig hund tisser pludselig inde
  • #1   10. dec 2009 vores hunhund har altid levet et roligt liv :-)),hun har altid tisset indendørs når hun har løbetid--hun er 6,5 år nu,og vi aner ikke hvorfor,men vi lægger aviser der hvor hun søger hen--når løbetiden er overstået,så tissser hun kun udendørs igen.

  • #2   10. dec 2009 Tak for jeres svar.... smiley
    I nat skulle hun tisse tre gange og det har hun aldrig gjort før, så det fik mine alarmklokker til at ringe.
    Jeg har været til dyrlægen med hende idag og fandt ud af at hun havde blærebetændelse, det lille pus. Så det har jo en del af forklaringen.
    Jeg vil selvfølgelig ikke afvise, at det også har påvirket hende, med flytning og løbetid.
    Vi kommer desværre først til at ha fast samling på flokken om nogle måneder, men vi vil forsøge at give hende et nogenlunde fast hjem.
    Om det bliver i lejligheden, som er hendes oprindelige hjem hvor det kun er mig der er, eller om det bliver i huset med have hvor min kæreste og hans to søskende er, kan jeg ikke helt finde ud af. Hvad er mon bedst for hende? Egoistisk set er det også bare så ensomt her i lejligheden alene, og en hund er rigtig godt selskab:)


Kommentér på:
Renlig hund tisser pludselig inde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce