880 visninger
|
Oprettet:
Nytårsaften og fyrværkeri og...? {{forumTopicSubject}}
Hvordan tacker jeres hunde nytårsaften?
Vi har været så heldige at bo på landet, hvor der praktisk taget ingen larm har været, når det nye år bliver skudt ind. Men nu er vi flyttet. Godt nok en lille by - men naboerne har nævnt at det larmer en del inde fra Viborg...
Hvordan reagerer jeres hunde på skydningen?
Har i gjort noget for at forberede det?
Træning med "lyd-cd"? DAP?
Jeg har selv overvejet at investere i en DAP - men har absolut ingen erfaringer med den og hvornår jeg evt. skulle "starte behandling" med DAP...
Nogen erfaringer? :o)
okt 2004
Følger: 90 Følgere: 91 Hunde: 5 Emner: 147 Svar: 1.024
Jeg giver ikke ret meget for den lyd CD, da det lige så meget er alle de nye lugte og alt det lys, som en nytårsaften bringer med sig, som skræmmer de kære små vovser.
Jeg har valgt at prøve det nye præperat i år, som hedder Zylkéne. Den skulle gøre det lettere for dyret og mestre uvante situationer....lidt som om den er i en osteklokke :o)
men ellers handler det jo ikke at ændre på ens daglige vaner og ikke at ynke hunden, så den opfatter forandringer....den skal jo bare vide at mor har styr på det hele og der sker intet :o)
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.265
Det startede så småt i oktober og blir oftere og værre som dagene går :((
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Annoncer: 2 Emner: 53 Svar: 1.883
Men jeg så en tråd herinde fornylig hvor de anbefalede bach's blomsterdråber,,med virkelig virkelig go' effekt ,,måske det var værd at prøve :o)
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Annoncer: 2 Emner: 53 Svar: 1.883
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=366311
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 6 Svar: 6
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 326
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 183
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 326
Var noget jeg læste i en folder til cd´en "Sounds Scary" (lydtræning af hunde).
Men tror jeg vil prøve DAP eller det blomstermedicin...ved ikk helt hvilken endnu. Men blomstermedicin er helt klart det billigste. Så bliver nok det.
Nytårsaften og fyrværkeri og...?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside