{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pivedyr i ringen?
  • #1   13. dec 2009 vi har pivedyr med i ringen, men har ikke brugt den mens andre hunde blev bedømt.
    Der er ikke nogen der har kommet med sure miner omkring det

• #2   13. dec 2009 Helle:

Nej, det ville heller ikke være noget problem hvis han bare havde ladet være imens han selv ventede og Kaido blev bedømt. Men det gjorde han ikke!!! Og det larmede meget!!

• #3   13. dec 2009 Måske ikke en særlig god idé. Men nogle dommere bruger dem selv. Bianca er ikke vant til pivedyr, så er der en der har en med, så har hun kun fokus på det forb... pivedyr. Arg. når hun nu kan så godt uden.

Øh, Mette, skulle du ikke have været i Store Ring med Kaido, eller blev det for længe at være der med hende. Jeg synes i øvrigt at I klarede jer godt, sad og fulgte med fra min plads.

• #4   13. dec 2009 Jeg ved det ikke.... men det er da uforskammet overfor de andre i ringen at benytte et pivedyr. Kunne godt forestille mig at Tesla ville miste sit fokus hvis en anden udstiller stod med sådan et!

Har du været afsted og hvordan gik det?

• #5   13. dec 2009 Gitte:

Nej, vi skulle ikke i store ring.......... Hun fik VG:-(. Tror sq at dommeren forventede F1`ere i labringen.......*GGGGG*

Lise:

Ja, jeg har været afsted og da vi skulle i ringen synes jeg egentlig at hun var faldet LIDT ned. Men det ødelagde klaphatten med pivedyret så lige:-((

• #6   13. dec 2009 VG er da fint.. Tillykke ((o:

• #7   13. dec 2009 Øv, Mette, det så jeg så ikke lige. Men er du ikke selv tilfreds med Kaido i ringen. Hun så da ud til at synes det var cool og OK.

• #8   13. dec 2009 Gitte:

Jeg er tilfreds med at hun gik ind i ringen........*GGGGG*

Men jeg måtte stå og fodre hende med de bløde stænger istedet for det kylleing, jeg havde i lommen, som hun kunne få en bid af ind imellem. Nu var jeg piske nødt til at overfodre hende for bare at få hende til at stå LIDT stille. Inden jeg hev dem frem af lommen, kartede hun rundt efter det pivedyr....

Men hun ER mors lille stressbombe uanset hvad andre synes:-)))

• #9   13. dec 2009 Jeg var også i næstved idag.
    Der stod min dommer med et lille pivedyr. Når de skulle stå.
    Jeg var så den eneste i ringen smiley

• #11   13. dec 2009 Tak Lise:-)))

Men hun mente at hun var "en anelse af det groveste" og hun ønskede hende "lidt slankere".

For MIG at se er hun netop ikke grov. Hun er ret feminin, men hun ER ikke en "turbotype". Hun ER efter store forældre og ikke noget lille nips. Og efter MIN mening er hun LIGE netop i perfekt foderstand:-))

• #12   13. dec 2009 Nej til mundkurv. Ja til Ansvar !.. .

Vi var i samme ring. Vi sad lige bag jer, da I sad ved snore til ringsiden:-))

Meget sød dommer. Men hun kunne godt have stoppet ham, som jeg var inde imod:-)

• #13   13. dec 2009 Gitte:

Ork jo, du kan sagtens få navnet, men det er IKKE en retrieverdommer......*GGGG*

Usportsligt? I aller højeste grad!! Måske lovmæssigt korrekt, men etisk yderst ukorrekt:-(

• #14   13. dec 2009 hehe okay det var så jer smiley
    hehe. Jeg synes bare det var en mærkelig udstilling i det hele taget. Men det fordi jeg har været til 1 schæfer hundeudstilling og der forgår det bare slet ikke sådan.

• #15   13. dec 2009 Gitte:

*til sidst måtte jeg vende mig modsat rækken, for jeg kunne slet ikke få kontakt til hende*

Jamen det prøvede jeg også, men hun var HELT ukontaktbar!!!

• #17   13. dec 2009 *jeg bruger ALT for at få kontakt i ringen *

Ja, men problemet var at HAN var i venteposition og havde overhovedet ikke BRUG for at stå med det pivedyr imens Kaido blev bedømt!!

Hvad han gør når det er HANS tur, er jeg ret ligeglad med. Men jeg er squtte ligeglad med hvad han gør, når det er MIN tur!!

• #18   13. dec 2009 Uha - ja - godbidder er godt nok træls - ísær når folk "taber" dem!
    Min hund er blevet ligeglad med det - det er meget bedre det jeg har i lommen smiley Men ellers sparker jeg dem væk inden jeg skal stille op og har også engang spurgt en om han ikke havde glemt noget,,,, han har så været sur på mig lige siden LOL

• #19   13. dec 2009 Det er da total unfair, hvis de øvrige står og bruger deres pivedyr, mens der er en der bliver bedømt.
    Synes så absolut at man bør forholde sig i ro og ikke være i vejen, når andre bedømmes.

Men til gengæld synes jeg så, at det er ok at bruge pivedyr, når man det er ens egen hund som bliver bedømt - jeg bruger det dog ikke selv.

• #20   13. dec 2009 Helle: Jeg syntes desværre det er alt for sjældent det bliver påtalt af ringpersonale/dommer. Syntes der bliver givet for lang snor mange gange - folk der skal stå helt i nakken af en når man stiller op - og folk der løber for tæt - syntes aldrig det bliver påpeget.
    Ved ikke om jeg har været uheldig, syntes bare det er tit - men var lidt oppe og diskutere med en staff. dame i udlandet - hun blev ved med at gå tæt på i BIS - jeg løb forrest og hun mente jeg bare kunne gå fremed og stille op en meter længere henne - men det var jo lidt svært når hun hang ved som tapetklister - så jeg måtte sige at nu stopper du altså moster!!
    Men ja ufine trick - der kan skrives tykke bøger om det.
    Syntes bare det er lidt sjovt at folk bliver sure på en, når de godt selv ved det er dem selv der ikke er fine i kanten - de kan da bare opføre sig ordentlig og holde god "ring etikette"!

• #21   14. dec 2009 død over pivdyr.... andet er der ikke at sige... for det er ikke kun i den ringen man sevl står i men helle halle man underholder.....

• #22   14. dec 2009 Der er nok ikke så meget at sige til det andet end:
    Det er en del af spillet - take it or leave it

• #23   14. dec 2009 Som jeg har skrevet tidligere, har jeg intet imod pivedyr. Jeg har noget imod at folk står og bruger dem, når MIN hund skal bedømmes og de selv er i venteposition.

Ikke at han fik en fløjtende ud af det, for jeg vandt alligevel over ham, men Kaido blev helt afsindig stresset af at han blev ved at stå med det skide pivedyr, da hun skulle bedømmes!!

Det med at tabe godbidder kender vi også i retrieverringene, men godbidderne når aldrig at ligge mere end få brøkdele af sekunder, før ens egen hund har samlet dem op.......*GG*

Kommentér på:
Pivedyr i ringen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce