{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

På torsdag {{forumTopicSubject}}

På torsdag skal Kaizo have fjernet "julepynten" (kasteration).
Hanhar den sidste tid været meget dominerende over for vores tæve, og han blir ved at snuse hende bagpå, selvom hun er stereliseret og ik' gider ham. Det bevirker så at han markerer over for hende i perioder, og så tør hun ikke røre sig. DET er synd for hende, og da han ikke skal bruges til avl, så har vi bestilt tid på Århus dyrehospital på torsdag kl 09.
Der vil selvfølgelig gå en tid, hvor der ikke vil være den store virkning, da han ikke er rigtig hvalp mere, men 20 mdr.
Jeg håber også det får en god virkning når vi møder andre hanner fremover, for pt er han den eneste hanhund tror han :o)
Jeg glæder mig til operationen er overstået, for det er aldrig rart den tid man går og venter indtil de ringer og siger man kan komme og hente ens hund. Jeg har det altid dårligt med narkose, og om den klarer det....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På torsdag
  • #1   16. dec 2009 Hejsa med jer
    Håber alt går vel og I kan drage hjem med en frisk hanhund på bagsædet.
    Måske kunne vi mødes engang på plænen så der kunne leges igennem
    Hilsen
    Kiki8900

• #2   16. dec 2009 held og lykke med det.. jeg håber det går ham godt og i får det i ønsker..

• #3   16. dec 2009 Tak :o)
    Og selvfølgelig har de lovet masser af sne den dag, men nu har vi bestilt tid, så vi må tage tæpper og en skovl med, og kører i GOD tid.

• #4   17. dec 2009 Ja, så er Kaizo uden "julepynt". Det tog næsten 4 timer at køre 40 km til dyrlægen (frygtelig vejr!!) Da vi hentede ham igen, sagde dyrlægen at operationen var gået fint, men de havde haft en del problemer med at vække ham igen efter narkosen!! Han var også meget nedkølet, så de havde opvarmet ham med varme puder, og han var ret bleg sagde de, så de havde givet ham ekstra væske. Heldigvis var det på Århus dyrehospital, så han var i gode hænder, men de havde bakset en del med ham, for at få ham stabil igen. Kaizo var MEGET sløv da vi ankom, selvom han havde ligget med væske i flere timer, og han gik meget forsigtigt (den stakkel) Da vi kom hjem var han en del urolig, og jeg puttede ham i min dyne på sofaen. Han blev ved at være kold, så jeg lagde en varmepude ovenpå dynen, og så sov han lidt. Han har nu spist en lille smule (må kun få ½ portion) og drukket 2½ store skåle vand, og han var godt sulten!! Han har fået lidt dårlig mave, og det er sikkert narkosen, jeg håber det bliver en rolig nat :o)

Kommentér på:
På torsdag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce