Nye venner og veninder

Nye venner og veninder

Medlemmer: 151
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.642 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Har kvinder sværer ved at finde nye.. Har kvinder sværer ved at finde nye..

... venner/veninder?

Selvfølgelig er vi mange kvinder her på siden, men det er faktisk primært kvinder, der mangler veninder..

Det er intet ondt ment i tanken, men sad lige og kom til at tænke over det - stiller vi høje krav til venskaber? Lader vi ik andre komme ind på livet af os? Hvorfor har vi kvinder sværer ved at finde venskaber?

En kærlig undres herfra smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har kvinder sværer ved at finde nye..
  • #1   17. dec 2009 Kort og godt ja! Mænd ser forbold sammen, drikker en øl eller to og bang så er de venner.
    Kvinder, tja vi skal først se hinanden an, se hinandens hjem an, tjekke tøjstil, sko, andre veninder, bankoplysninger og så, hvis den nye veninde er single, skal der helst være en del lækre fyre i vennekredsen.

Jeg vil være mand, jeg drikker gerne øl, det rager ikke mine veninder/venner/bekendte hvad jeg tjener, hvordan min tøjstil er, hvilke sko jeg går i, jeg er ikke single, min kæreste er ikke single og han er heller ikke nogle kirsten giftekniv. smiley

• #2   17. dec 2009 Tænker det samme: Mænd mødes, drikker et bajere og vupti, et venskab er opstået...

Hvorfor filan skal vi kvinder være så besværlige.. smiley

• #3   17. dec 2009 Nej de kvinder.. Gg Ikke vi. smiley Tror det er et gen fra vores mødre af, medmindre vi er opvokset ved alkoholikere og har arvet denne svaghed..

• #4   17. dec 2009 Jeg er nu ikke vokset op med alkoholikere, men kan nu godt lide en kold øl i ny og næ smiley

• #5   17. dec 2009 jeg ved ikke hvad det er med andre men jeg skrammer alle væk med min enorme dårlige humer =)

• #6   17. dec 2009 Dutte:

Eeeeej, hvordan kan man skræmmer nogen væk med dårlig humor? smiley Eller... Er det derfor, jeg er lidt ensom smiley Jeg skræmmer folk væk med min forfærdelig dårlige humor

• #7   17. dec 2009 ja jeg ved ikke når jeg er lukket og bare vil være mig selv vil de gerne snakke kommer min dårlige humer frem går de gerne igen

• #8   17. dec 2009 ´Ja dårlig humor og dårlig filmvaner, så blir den ikke værre.. smiley

Søges! Veninde som kan betale sin del bare engang imellem, gerne til en god gyser uden at være skrigepige, have styr på livet, gensidig respekt dog uden alt det skide drama, ja og så må hun sgu gerne kunne finde på at bare kigge forbi uden at alt skal være aftalt først. smiley

• #9   17. dec 2009 Charlotte du er min pige. smiley Me like you

• #10   17. dec 2009 ¤ Frk~Sjørslev ¤

Hvornår må jeg kigge forbi? Bare ikke til gyser film - der er jeg altså en kylling smiley

• #11   17. dec 2009 Jeanett du kommer bare. smiley Bor i hundige, har du hanhund tar du bare den med, er det en tæve, så mødes vi lige udenfor først. Gg

• #12   17. dec 2009 Har to styks hanhunde - den ene med løg, den anden uden.... smiley

Min mand arbejder i Køge, så det er ikke så pokkers langt væk fra Hundige smiley Og han arbejder hele tiden i øjeblikket, så ham ser jeg ikke meget til.. Han er i butik, så de næste 3 søndage arbejder han og har stadig kun en ugentlig fridag...

• #13   17. dec 2009 Jeg har svært ved at finde veninder , men er også meget kræsen. smiley

Men har da fundet Hotte lotte smiley Dejlig pige

• #14   17. dec 2009 Jeg har også svært ved at finde veninder, men tror at det er fordi at jeg generelt har svært ved at stole på folk jeg ikke kender...

Men har da fået nogle skønne veninder herinde som jeg har mødt til forskellige træf, og den ene af dem startede jeg faktisk med at invitere på en kop kold øl ;O)

• #15   17. dec 2009 Jamen Jeanett du kommer bare. smiley Så kan vufferne lege og vi kan sladre. smiley

• #16   17. dec 2009 jeg har en enorm skod kæreste, så har svært ved at finde på noget at lave uden barn, er i det hele taget rigtig dårlig til at tage ud når jeg kommer træt hjem fra job.. Er blevet bange for at færdes fremmede steder pga en psyko eks.. Og har ellers en mega dårlig selvtillid.. Ikke de bedste betingelser for et venskab.. Hvis folk ellers kan se sig ud af de her ting, er jeg utrolig givende, har jeg veninder vil jeg gøre stort set alt for dem, jeg er utrolig snaksaglig, venlig og har en mega plat humor, kan grine af alt og ingenting :o)

• #17   17. dec 2009 Jeg tror i bund og grund ikke at mænd er så forfærdelig meget anderledes end os kvinder på det punkt.

Jo, de kan da godt drikke øl og se fodbold og så ser der ud som om de er venner. Men RIGTIGE VENNER tror jeg heller ikke mænd er med hinanden før de har kendt hinanden et styjkke tid og fundet ud af at de kan stole på en ven.
    Så dem hvor de drikker øl og ser fodbold med er nok ikke deres rigtige gode ven, men en overfladisk ven man godt kan hygge sig med overfladisk.

• #18   17. dec 2009 Jeg er enig med Anne!

Udover det så er der jo altså også flere kvinder her inde og så tror jeg ganske enkelt ikke der er mange mænd der vil indrømme at de mangler venner!
    Spurgte lige Mikkel om han kunne finde på at efterlyse venner på et sted som hg og hans svar var "Nej! Det kunne jeg bestemt ikke!"

• #20   18. dec 2009 Carina jeg er ikke spor kreativ, men for dælen jeg ville gerne være det! Men jeg vil lave smykker og måske male lidt, aner ikke hvad scrap er? Bor i hundige, 5 min fra stationen af. smiley

• #22   18. dec 2009 Carina jamen er det så ikke det vi gør?? Altså mødes og er kreative sammen?? Gg

• #24   18. dec 2009 Ja meget gerne i 2010, kan ikke rigtig nå noget her i december nemlig.. smiley

• #26   18. dec 2009 Jeg tror faktisk at jeg vil gå så langt at jeg vil påstå, at mænd har sværer ved at finde rigtig rigtig gode venner, som de tør betro sig til om ting som måske er rigtig svært at snakke om eller indrømme.

Hvor vi kvinder, måske også fordi vi snakker mere, har nemmere ved at finde en rigtig god veninde som vil føler vi kan snakke med om alt.

• #27   18. dec 2009 ¤ Frk~Sjørslev ¤

Jeg vil også kigge ud smiley :D Jeg kan så evig og altid, så nævn tid og sted, så er jeg der smiley

• #28   18. dec 2009 Jamen kom kom.. smiley Min dør er altid åben. smiley

• #29   18. dec 2009 Elen gg du må gerne komme til sjælland og lege med money og mig? smiley Din hund ser nu ganske sød ud.

• #30   18. dec 2009 jeg tror også at stedet jeg bor jeg bor i en lille by lidt uden for herning i en meget lille by. hvor der ikke er meget at lave og så tror jeg heller ikke her er mange inde lige fra denne del af landet

• #31   18. dec 2009 Det med at der ikke er så mange i jeres del af landet, så må i hjælpe med at gøre lidt reklame for gruppen, så man forhåbentlig kan finde venner/veninder i sin landsdel smiley

• #32   18. dec 2009 Jeanett hvornår kommer du? Gg

• #33   19. dec 2009 Frk S:

Igen, nævn tid og sted og jeg er der smiley

Dog må jeg springer over i dag, da alt har måtte aflyses i dag. Vågnende med et skrig - har åbenbart sovet forkert, så hele højre skulder og nakke er et smertehelvede og kan overhoved ikke dreje hovedet til højre side smiley Kan løfte armen lidt nu, men det går stadig niller naller... Utroligt, hvad man kan få lavet, fordi man åbenbart får sovet forkert... :oO

• #34   19. dec 2009 Jeanett: Ehmm jeg nævner tid og sted. smiley Tror dog vi trænger til en fredelig hyggedag i morgen for at nyde vores weekend. smiley

• #35   7. jan 2010 hmmmm er der ikke nogen af jer friske trunter der bor nær esbjerg? smiley i kan da ikke alle sammen bo langt væk, tsk smiley søger veninder man kan stole på, som gider se en film, shoppe, være kreative, og som jeg heller ikke skræmmer væk med min til tider meget platte humor smiley eksempel: hvad er det der ligger på bunden af en spand og siger dav dav???? en spandauer.... hvis humoren er helt ved siden af, har jeg da altid min hund i kan hygge med hehe

• #36   30. jan 2010 Jeg har vist samme problem som alle andre herinde...
    Men jeg har så mit arbejde i mod mig da vi arbejder om natten og derfor sover efter kl 12:00

Mange af mine venskaber er netop røget i vasken fordi byture / fester er ikke lige mig ( har dårlig erfaringer med druk ) og da vi altid skal på arbejde om aften er det jo svært med middags selskaber / aften kaffe mm.
    Men hvor blev alle de mennesker af der havde en fri dag engang i mellem og derfor havde morgen formiddagen fri?

Jeg syns selv jeg er meget givende når jeg syns jeg har en veninde, men som alle andre har man jo nærmest lært at acceptere at sådan er det bare,
    Altså at man IKKE har veninder man kan snakke med ind imellem.

Kommentér på:
Har kvinder sværer ved at finde nye..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce