{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Gåtur / trænings-kammerat søges... {{forumTopicSubject}}

Ok, så prøver jeg smiley

Karla og jeg har desværre mistet vores bedste ven og gåturs/træningskammerat Jackpot, da han og hans mor er flyttet fra byen...

Vi søger derfor en ny, som vi kan hygge os sammen med...

Om Karla: Karla er en 18 måneder gammel gårdhundeblanding, på 9 kg. Hun er en lidt usikker tæve, som siger hurtigt fra hvis hun bliver utilpas. Hun leger ikke med hunde hun ikke kender - og det kan tage flere måneder før hun er så fortrolig med en anden hund, så hun ønsker at lege...
Hun holder dog meget af at gå ture med andre hunde og dele snusesteder osv.

Om mig: Jeg er 32 år, forretningsudvikler og hvalpetræner i DKK. Jeg er gift og har ingen børn - udover Karla smiley
Jeg interesser mig for hunde, hunde og atter hunde smiley

Sammen træner Karla og jeg agility og rally-lydighed, vi går også lidt spor for hyggens skyld.

Karla søger en hund på ca. samme størrelse som hende selv, alder er underordnet, men helt små hvalpe er hun ikke særligt interesseret i. En kastreret hanhund uden al for stor trang til numsesnuseri ville absolut være perfekt smiley men en intakt hanhund eller en tæve kunne også sagtens være interessant...

Jeg søger en træningspartner og gå-tur / sludre veninde smiley

Vi bor i Horsens midtby, men er vant til at køre langt omkring til træning osv. så umiddelbart er det ikke en hindring, hvis du bor lidt udenfor byen....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gåtur / trænings-kammerat søges...
Kommentér på:
Gåtur / trænings-kammerat søges...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce