2.175 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Zoneterapi af hunde? Zoneterapi af hunde?
hejsa folkens
Vil høre om der er nogen der har erfaringer med zoneterapi til hunde.
Oskar har allergi, er meget stresset, og har meget svært ved at koncentrerer sig i længere tid af gangen...
Alt det her bliver der arbejdet hårdt med, men så var det jeg tænkte på om zoneterapi kunne være en ekstra hjælp? Det hjælper jo rigtig godt på os mennesker...
håber der er nogen der har prøvet det, eller andre typer af alternativ behandling af hunde som vil dele deres erfaringer med mig!
Rikke
0 synes godt om
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Men jeg personligt er fortaler for homøopatisk behandling (min hund bliver til tider behandlet homøopatisk - det er mig selv der står for det, så ingen bryder nogen lov) og også for akupunktur til hunde.
Massage finder jeg også som værende en god og nyttig måde at holde sin hund fit på.
Zoneterapi til hunde har jeg intet kendskab til.
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 562
dejligt at massagen havde god effekt på ham Mette!
Har set at der engang imellem bliver holdt kurser ang alternative behandlingsformer rundt om i landet, måske man skulle prøve at tilmelde sig sådan et, for at få lidt mere viden om det... for jeg er nemlig også lidt skeptisk overfor det, men det er kun fordi jeg aldrig har prøvet det selv eller kender nogen der har... så det er nok mere uvidenhed end skeptik
CH - vidste ikke det med at man skal være dyrlæge for at det er lovligt... men rart at vide! tak
Homøopatisk behandling... hmm.. må hellere lige google det for at være 100 % sikker på hvad det er helt præcist
aug 2006
Jeg kan købe varene til indkøbspris og kan selv lave en behandlingsplan. Så det er helt super. Det kan godt blive lidt peberet - og også lidt svært at finde en, der vil lave de ting med dyr.
jul 2007
fandt en dyrlæge og homøopati behandler i jylland,
(Hasselager Dyreklinik
Hovedvejen 49
8361 Hasselager)
så er det jo ikke så bøvlet for mig at komme til konsultation hvis det er
aug 2006
jul 2007
skal helt sikkert ha ringet til dem på mandag og høre dem af om de tror de kan gøre noget for at hjælpe os
Zoneterapi af hunde?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside