Det sker i sønderjylland!!!!

Det sker i sønderjylland!!!!

Medlemmer: 656
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
640 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Zoneterapi af hunde? Zoneterapi af hunde?

hejsa folkens smiley

Vil høre om der er nogen der har erfaringer med zoneterapi til hunde.

Oskar har allergi, er meget stresset, og har meget svært ved at koncentrerer sig i længere tid af gangen...
Alt det her bliver der arbejdet hårdt med, men så var det jeg tænkte på om zoneterapi kunne være en ekstra hjælp? Det hjælper jo rigtig godt på os mennesker...

håber der er nogen der har prøvet det, eller andre typer af alternativ behandling af hunde som vil dele deres erfaringer med mig!

Rikke smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zoneterapi af hunde?
  • #1   9. jan 2010 Jeg kender ikke noget til zoneterapi personligt, men det er vel altid et forsøg værd.

Jeg har selv prøvet med en kiropraktor til min hund med godt resultat. Jeg kan kun ærge mig over, at det tog så længe inden jeg forstod årsagen til hans stress.

• #2   9. jan 2010 var det pga smerter han var stresset?
    jeg sys nemlig bare vi sidder lidt fast i forhold til træningen... så det er da ikke at udelukke at oskar måske også har ondt..?

• #3   11. jan 2010 Stresset, træt og lidt for provokerende i forhold til andre hunde. Kiropraktoren fandt 2 forskudte nakkehvivler, et låst skulderparti, et ømt forben (hvor en anden hund havde rendt ind i ham), skævt bækken og skæv hofte.
    Det var ikke på det tidspunkt, at jeg følte mig som den mest opmærksomme hundeejer.

Vi skal afsted igen her på torsdag til opfølgning. Det kan i hvertfald ikke skade at tjekke med en kiropraktor.

• #4   11. jan 2010 Christina C -
    puha det lyder ikke rart!! smiley stakkels vappe, kan godt forstå at den var stresset osv!! håber der sker en stor forbedring! for din hund!

jeg talte med min hundtræner i går, og hun sagde også at det ville være en god ide at måske ta til en kiropraktor, så jeg har lige bestilt tid her den 27 januar...
    håber at det kan hjælpe ham!
    er spændt på om hun finder ud af noget!

• #5   17. jan 2010 Det hjalp meget på ham i sin tid. Jeg havde troet, at problemerne var et resultat af min på daværende tidspunkt manglende erfaring med hunde.

Her ved opfølgningen var lændet blevet skævt igen. Det var ikke alvorligt, men nok til at jeg syntes, at han er blevet mere afslappet igen.

Kommentér på:
Zoneterapi af hunde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce