{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Smertestillende medicin {{forumTopicSubject}}

Hvad gør I med sådan noget?

En dag som jeg har det i dag, synes jeg, jeg kan fylde mig med smertestillende medicin uden det giver den store virkning. Jeg har trasket rundt med varmepude på, har været inde og ligge lidt - men der er ikke rigtig nogen lindring at spore.

Har I andre også de dage, og hvad gør I? Nogle mirakelmidler?

Jeg tager tramadol 50 mg sammen med 1 g. paracetamol.
Jeg kan desværre ikke tåle nogen former for gigtmedicin (NSAID), så de er udelukket.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smertestillende medicin
  • #1   11. jan 2010 Jeg tager bare Ipren, men de virker ikke...

Jeg fik at vide af ortopædkirurgen at når mine led driller, skulle jeg bruge et støttebind for at give det varme, og så bare tage nogle piller..
    Men jeg skal tage MANGE, og så tager det kun toppen, og det kommer helt an på hvordan smerten er.. Som regel bider jeg det i mig, eller lader være at bevæge mig..

har overvejet at bede om noget stærkere, men jeg tror bare ikke det virker..

Dage som i dag bliver jeg på sofaen..

• #3   11. jan 2010 Gizmo, helt sikkert, at man kan komme langt ved at få blodtilførsel til det område, der er smerter i - også for at forebygge at musklerne i området bidrager til problemerne.

Jeg udstrækker hele tiden området, men når det først er gået tosset, så er det som om, det bare bliver værre.
    Og skulderen, som driller lige nu, den sender smerter rundt i overarmen, nakken, kæben og sætter sig som hovedpine...
    En gigant spændingshovedpine, der kommer fra skulderen...

• #5   11. jan 2010 Gizmo - nu er jeg jo selv alternativ behandler og ser det sker med mine egne øjne. Nogle gange til forundring, men altid til glæde ;o)

Desværre kan jeg ikke behandle mig selv ud over at smøre mig med noget homøopatisk creme, der virker smertelindrende. Det kan tage toppen, heldigvis.

Jeg har desværre ikke penge til at søge hjælp udefra, så jeg klarer mig med husapoteket - men nogle gange kunne det være rart, med et lidt mere potent husapotek :o)))

• #7   11. jan 2010 Jeg kender ikke præcis til den måde han behandler på - jeg kan se, at det er en samling af flere teknikker.

Jeg er akupunktør - og med akupunktur kan man godt behandle sig selv, hvis man bare kan nå stederne, man skal sætte nålene og har mulighed for at bruge den teknik, der skal til det pågældende sted ;o)

• #8   11. jan 2010 Jeg har en veninde, der med stor succes anvender hash eller skunk. Jeg ved godt, at det er ulovligt, men ifølge hende giver det en tilpas smertelindring, der holder okay længe. Og så er det langt mindre skadeligt end forskellige smertestillende piller eller gigtmedicin.

• #9   11. jan 2010 Siri, det ville være fantastisk, hvis man kunne få canabis på tabletter, som man kan i andre lande og med særlig tilladelse til enkelte patientgrupper herhjemme.

Men jeg tror nu ikke det ligger lige for at blive godkendt til almindelig smertebehandling, selvom det ville virke godt. Ikke uden man ihvertfald har fjernet den euforiserende virkning først.

• #10   11. jan 2010 Det tror jeg desværre heller ikke. Det er lidt en skam, for det har jo tilsyneladende stor effekt.

Kommentér på:
Smertestillende medicin

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce