{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Hun taber sig :( {{forumTopicSubject}}

Hej alle gårdhunde ejere..

Jeg har en vidunderlig tæve på næsten 10 månder.
Hun taber sig på sit foder pt.

Lidt facts..
Hun har næsten lige været i sin første løbetid, hun spiser ikke den mængde foder hun skal "i følge bogen", men hun er ikke for tynd, fin slank, hun får Olivers hvalpefoder..

Da jeg vejede hende sidst var hun 36 uger, og vejede 7,6 kg, og i dag 39 uger gammel, vejer hun 7,4 kg ..

Det er ikke "alarmerende" men det bekymre mig, I kan se hendes vægtforøgelse på hendes profil .. (Hvis det skulle hjælpe nogen)

Jeg har kigget på Olivers Maxx energy foder, men der altås havre i .. Så det syntes jeg ikke rigtig duer..
Kender I andre gode foderprodukter, der ikke indeholder havre, vrede osv, til en aktiv hund..

Hun er meget aktiv når vi er ude og gå, hun løber konstant (hun løber fri, da vi bor på landet) ..

Håber nogen kan hjælpe ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun taber sig :(
  • #1   15. jan 2010 Det her foder fra Orijen er super godt, vores er helt tosset med det.
    Der er en masse fisk der i, netop den her variant. Så det burde din tage på af, jeg ska holde lidt igen med vores.

http://www.zooplus.co.uk/shop/dogs/dry_dog_food/orijen/49353

• #2   16. jan 2010 Hej..

Jeg fodrer også med Olivers, og er godt tilfreds. Det er jo ikke foderets skyld når hun ikke spiser det hun egentlig skal. Jeg vil også sige at når hun er så ung, så svinger vægten også mere og det med løbetid kan også spille ind.
    Jeg vil se tiden an, hvis det var mig.
    Begge mine hunde er hanhunde, men de svinger også i deres vægt selvom de får samme mængde hver dag (den ene (dog tibetaner) er knap 3 år og har altid fået Olivers og Snukki er 12 og har fået Olivers siden Monty kom og fungerer ganske godt på det, på trods af hans høje alder.
    De får forøvrigt det med fisk.

Anette

• #3   16. jan 2010 Anette Boye A

Nej det er måske ikke foderet som sådan, men hvis jeg kan få hende til at spise samme mængde på et foder hvor der er mere fedt og kalorier osv. i, så burde hun tage lidt mere på.
    Og det er et stykke tid siden hun var i løbetid, der tabte hun sig også, men det står også i hendes vægtskema i hendes profil ..

Josefine, killingefoder, det syntes jeg da lyder mærkeligt, jeg mener da hunde ikke må få det mad katte for, fordi der er noget i de ikke kan tåle, men kan da også være det er mig der husker forkert smiley

Jeg har ikke snakket med dyrlægen endnu, fordi hun spiser jo, og er aktiv, legesyg og glad og alt det der, jeg bekymre mig blot om hendes vægt "stigning"

• #4   16. jan 2010 Tjae... Du kan da prøve at skifte, men jeg tror det er alderen.
    Håber det snart ændrer sig =0)

• #5   16. jan 2010 Hun får allerede hvalpefoder, har hun hele tiden gjort..

Kommentér på:
Hun taber sig :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce