{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

Så kan vi lære det! {{forumTopicSubject}}

Jeg fik mig en strålende ide i morges, jeg ville have ny sofa, og af med chesterfield sofaen, men altså bare en brugt en, så det fandt jeg lynhurtigt på dba, en flot velholdt hjørnesofa med slidstærkt stof betræk.
Vi tager så af sted til karise (ca ½ time fra os) og lader så Triton, Chica, Tesla og Midnight være alene hjemme, de kan jo sagtens klare at have stuen for sig selv om natten, så mon ikke de kan det om dagen ?

Nææ nej........... sikke et dejligt syn vi kom hjem til :oO

Vi starter med køkkenet, min kære mand havde glemt at tage skraldeposen med ud, så den lå nu spredt i hele køkkenet og det var en af dem med meget godt i.......

Videre hen af gangen mod stuen, der har vi kattemad og vand, og lur mig om ikke de havde opdaget det, så lige en skål vand ned i 10 kg kitten fra Royal Canin, på mit modem (eller hvad det hedder) så har først fået møget til at virke nu, og på gulvet, nej indendørs swimmingpool :o)

Så var det en tur ind i stuen, ja og lur mig om de ikke også havde haft det vildt sjovt derinde, er i klar over hvor meget en potteplante/jord kan fylde ha ha ha MEGET!
200 filter, ja dem får vi aldrig til at være i æsken igen, breve og vigtige papirer, dem skal man IKKE lade ligge fremme.......... For dobermann hvalpe er ligesom en makulator.............

Og som prikken over i'et, ja så undervurdere jeg ALDRIG en hunds intelligens igen, de vidste da godt vi skulle hente en ny sofa, for den gamle var............ jaaa jeg siger det blidt, slået ihjel, R.I.P. kære sofa, du har givet os nogle dejlige 6 år i selvskab med gæster, hunde, katte og tv................ Jeg beder om 1 min stilhed for vor kære afdøde sofa............................................................
.........................................................................................
Når men hundene var da bare super glade for at se os, og ha ha ha Tesla havde jord og chesterfield sofa i munden, kender i det, vi griber dem jo ikke i selve øjeblikket, så vi lukkede hundene ud, og gik i gang med opryning osv, imens vi morede os (mærkelig nok) over at prøve og sættes os ind i hvordan hundene har haft det, min ide.............. De har haft det skide skægt, og har garanteret leget galopbane i sofaen med lidt skraldepose affald i kæften...............

Prøv at se det for jer..............

Men som overskriften siger, Så kan vi lære det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kan vi lære det!
Kommentér på:
Så kan vi lære det!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce