{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Nøj hvr går det stærkt..... {{forumTopicSubject}}

Puha hvor tiden løber fra mig, det ender jo med jeg stortudene skal aflevere hvalpene.... suk.....

men måske er det ikke nogen dårlig ting, mit gulv slipper for yderligere slitage af al den afvaskning, mine potteplanter kan atter vokse til trods den "kreative" beskæring, og rocco kan atter ligge på gulvet uden at blive forsøgt malket!

Havde ikke på nogen måde forestillet mig hvor hurtigt ugerne kan gå når man hygger sig med hvalpene....
De er ikke alle solgt, så helt tomt bliver her da ikke smiley
her er lidt billeder af rynkedellerne :
http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=49827


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøj hvr går det stærkt.....
  • #1   23. jan 2010 Du kan da bare sende "overskudshvalpene" til Djævleøen, så skal Onkel Sofus nok passe godt på dem smiley

    De er da alt for kære ♥


  • #2   23. jan 2010 Ha ha....
    pas på jeg ikke tar dig på ordet ;p

    Er ikke sikker på olga syntes det er en frygtelig go ide... :))


  • #3   24. jan 2010 ja det går stærkt inden man har nået at hygge sig med dem skal de hjem til deres nye familie, der er 8 der har hentet deres hvalpe resten bliver hentet i løbet af de næste 3 uger, vi har stadig en han tilbage, så vi har 3 hvalpe når alle de andre er hentet puha det bliver hårdt.

    held og lykke med dem, håber du kan få dem soldt, så lige at frisengården også er kommet med et kuld, pokkers også det gør det jo ikke nemmer for dig.

    de ser jo super godt ud de små deller.


  • #4   24. jan 2010 ha ha ja de fleste syntes sneen er fantaskisk smiley

    Så er der snart mere ro over jeres hverdag men i beholder jo et par stykker så helt ro får du nok ikke smiley

    vi har 2 tæver og en han tilbage, men har også pladsen til de ikke behøves at flytte endnu (det skal jo være de rigtige familier) smiley


Kommentér på:
Nøj hvr går det stærkt.....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce