{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske i vil støtte os?
  • #2   25. jan 2010 Det samme her... Jeg synes det er dybt idioti det de har gang i der, men jeg tror desværre at forbuddet kommer!

  • #3   25. jan 2010 Jeg er hermed støtter af sagen. Er det iorden at jeg sender linket rundt :)?

  • #4   25. jan 2010 Vi støtter også fuldt op. Min mor overvejer at gå til pressen, da hun både har en staff og en amstaff... Jeg synes min mor er et godt eksempel på en ansvarlig ejer af begge racer.

  • #5   25. jan 2010 Så har jeg været forbi smiley

  • #6   25. jan 2010 Vi takker for alle de stemmer vi kan få, og i må meget gerne sprede budskabet.

    Der findes mange ansvarlige ejere, men desværre skal der kun få til at ødelægge det.

    Men vi håber stadig på det bedste, og er ikke færdige med at kæmpe endnu


  • #7   25. jan 2010 Det er synd når 90% af muskelhundeejere er seriøse og har godt styr på deres hunde. Men desværre er det de sidste 10% der ødelægger det for andre.

    Lad os se hvor hårdt de strammer skuen, det kan forhåbentlig blive noget mildere end det de varsler i øjeblikket.


  • #8   25. jan 2010 Har i øvrigt også lige været forbi med min støtte.

  • #9   25. jan 2010 Jeg har også været inde og støtte, dejlig race har kun mødt søde og kærlige hunde af den race smiley

  • #10   25. jan 2010 Sienna.... så lad dog være overhovedet at bruge tid på at skrive i det her indlæg... du har travlt i alle indlæg,der omhandler disse skønne racer... Hvis du synes det er så dejligt de skal forbydes, så klap i dinne hænder i stedet for at være kold og bruge dine kræfter på at skrive i disse indlæg....
    Min fulde støtte herfra.. håber denne dejlige race snart bliver set som det den er... EN SKØN FAMILIEHUND!!!!!!!!!!!


  • #11   25. jan 2010 Nu har vi jo hver især lov til at have vores mening. Så fordi nogen ikke støtter op, så nytter det jo ikke noget at fare i flint over det. Der er garanteret flertal for et forbud hvis man spørger hr. og fru Danmark, og måske fordi de er bange. Det kan ingen klandre dem for.

  • #12   25. jan 2010 Gitte M * Endnu en uge mere i Østrig *
    Tror at pia H bare har set nok af Siennas udtalelser i alt det her i forvejen.
    Hun elsker at markere sine holdninger, og være med på vognen med nedladende ord. Men det må jo stå for hendes regning.

    Jeg vælger at inorere..


  • #13   25. jan 2010 Nu er det ikke for at være ude med riven, men jeg tænker bare, at hver især har lov til at poste det de føler for.
    Hvis man ikke har noget konstruktivt at sige til vedkommendes indlæg, synes jeg, at man bare skal springe uden om og hoppe videre til et indlæg som har ens interesse...
    Bare min lille uforbeholdne mening.


  • #14   26. jan 2010 Line T..... LIGE MINE ORD!!!!!!!!

  • #15   26. jan 2010 sienna skal være storesøster K
    Nu har JEG lavet 2 indlæg i GRUPPER. IKKE i det store forum !!
    Jeg har deltaget i en tråd i det store forum, hvor NOGEN?? absolut skulle sparke til os der ligger ned i forvejen.

    Hvorfor fatter du ikke bare at jeg har lyst til at kæmpe for min egen og de andres hunde.... Og det gør jeg lige så meget det passer mig.

    Du er træt af de tråde, jamen så spring dem over. Hvor svært kan det være.
    Jeg blander mig heller ikke i dine tråde om at du allerede nu overvejer at gå af med Sienna pga dit kommende barn. Så du passer dit og jeg passer mit.


  • #16   26. jan 2010 Sienna:

    Det lyder som noget du virkelig glæder dig til... Hvor er det dejligt for dig smiley


  • #17   26. jan 2010 Sienna:

    Det er bare måden du formulerer dig på i sidste indlæg om at du 'med ro i sindet kan losse til køteren'...

    Men du må have et eller andet meget kraftigt behov for at ytre din mening i næsten samtlige tråde omkring dette emne uanset om dine indlæg er konstruktive eller ej.

    Giver ik nogen mening hos mig.. Nu var dette jo ikke en 'hvad synes du om disse hund' -tråd!

    Og ja, HG er et åbent debatforum. Men man kunne også lære at skælne mellem debat og støttesager smiley


  • #18   26. jan 2010 sienna skal være storesøster K
    Ja selvfølgelig skal man være ansvarsfuld muskelhunde ejer, og det er vi også mange som er, som ikke bare lader vores hunde rende løst rundt alle mulige steder.

    Jeg vil gætte på at det som * Staffordshire Bull Terrier Mom * og andrer SBT ejere er utilfreds med, er at hvis denne lovgivning træder i kraft så skal deres hunde tvangskastreres eller steraliseres, de kan ikke få lov til at udstille deres hunde, eller avle på deres hunde, og det selvom de har stamtavlen på dem.
    Du skal tænke på at nogle af disse mennesker har også et ønske om at udstille og avle, og har derfor gjort et stort arbejde med at vælge hvalpe udfra linier som de mener der ville kunne gøre sig godt, og alle deres drømme og gode intentioner bliver skudt i stykker med en sådan lovgivning, det har altså ikke kun noget med snor og mundkurv at gøre.

    Og jeg indrømmer så gerne at jeg IKKE stemmer DF og ALDRIG kommer til det, af flere grunde smiley


  • #19   26. jan 2010 Sienna... Tror visse folk er lige så trætte af dine iskolde og egoistiske kommentarer, som du er af disse tråde.....
    Der må åbenbart ikke findes ordet medfølelse i din ordbog... da folk købte disse racer, havde de nok ikke lige regnet med, at deres race inden for nogle år, ville blive stemplet som dræber maskiner...Hvis disse racer er så farlige, hvorfor blev de så ikke ulovliggjort allerede dengang tosaen og pitt bull og red nose blev det????
    Og hvordan du med "ro i sindet" kan sparke sådan en hund,hvorefter at lægge sag an imod ejeren forstår jeg simpenthen ikke..... disse racer skal behandles nøjagtig ligesom alle andre racer.. og var det min hund du sparkede er det helt sikkert, at jeg gerne tog lidt ekstra straf, bare jeg fik sparket dig lige så langt væk, som du sparkede hunden...
    Utroligt folk kan leve med skyg klapper på, og føle sig frelste bare fordi deres race ikke er blevet " dømt"...
    Skulderklap til jer, der kæmper for jeres dejlige race/familiehunde


  • #20   26. jan 2010 Betina J
    Tak Betina. Det er jo et af de steder skoen trykker. Der sidder så mange fantastiske opdrætter der har brugt useaner af tid, penge og kræfter på at få nogen hunde der kan føre avlen videre, og alt går tabt hvis borgen får sin vilje.

    Sienna.
    Man kan se på din udtalelser at du fuldstændig har misforstået meningen med alt det her. Jeg er delme også en ansvarlig ejer, men jeg behøver ikke en mundkurv på min hund, for at vise det.

    Ja der er mange der er bange for vores racer, men igen behøver jeg ikke en mundkurv for at signalere at han ikke bider dem. Min hund er altid i snor hvor der er andre, og han hilser kun på dem hvis de selv søger det.

    Nej der er ikke vedtaget noget endnu, men hvis vi ikke kæmper nu, og de fastslår at der skal være forbud eller mundkurv, så er det sku forsent. DERFOR GØR JEG NOGET NU!!

    Du må rigtig gerne kommentere min tråd. Det har du ret i, MEN du er så dødtræt af vores tudetråde, så spring da let og elegant henover dem.
    Jeg kan slet ikke se hvorfor du absolut skal blande dig i dem når du er træt af dem ??


  • #21   26. jan 2010 Det er der jo ingen der vil. Men er du sikker på du ville kunne sparke den væk? og får du den væk, så tror jeg nok din hund vil reagere psykisk..

  • #22   26. jan 2010 Jamen så er du heldig. En del hunde bliver påvirket psykisk.

  • #23   27. jan 2010 ja jeg har så kigget hvilken hund hund du har FØR jeg udtaler mig..... Derfor undrer det mig da også at du er ligeglad med de andre racer....
    Nej jeg ville ikke bare stå og kigge hvis min hund blev overfaldet, men den måde du skriver tingene på gør mig sgu sur, for hvis du mener du kan stoppe et overfald ved at sparke , så er jeg godt nok ikke helt sikker..
    Det er det jeg siger.. mennesket er sgu den ondeste race der findes sommetider


  • #24   27. jan 2010 sienna skal være storesøster K
    Hvis man ved lidt om hunde og deres adfærd, så ved man også at de meget let kan få psykiske mén af at blive overfaldet af en anden hund, og det kan kræve meget træning for at få sådan en hund på rette spor igen, især hvalpe kan få alvorlige knæk af sådanne oplevelser.

    Det er selvfølgeligt rigtigt kedeligt og trist at din hund er blevet overfaldet af en Staffordshire bull terrier, men det er jo ikke ensbetydende med at alle SBT'er er sådan, der findes altså mange søde og rare hunde af den race derude også, jeg synes du skal passe på med at genralisere.


  • #25   27. jan 2010 sienna skal være storesøster K
    Jeg kunne stadigvæk godt tænke mig at vide hvorfor du deltager i de tråde der hænger dig så langt ud af halsen ??


  • #26   27. jan 2010 sienna skal være storesøster K
    Svar mig nu bare...

    Det gør jeg pga det jeg vil redde !! Jeg skal fatte hvad " borgen " pålægger mig, så skal andre vel også fatte reglerne på HG????????

    Fatter delme ikke du gider blive ved.

    Men må jeg få svaret??


  • #27   27. jan 2010 Ja, der er ejere der ikke skal have disse hunde, men når vi nu er så mange der mener at et forbud ikke er vejen frem, så må vi jo gøre noget. OG der bliver gjort noget, og det skal være nu, for ellers er det forsent.

    Fair nok at du kan leve uden de racer, men det er vi nogen der ikke har lyst til.

    Det er ansvarlige hundeejere der skal have disse racer for at det ikke går galt, men dem er vi altså nogen af allerede.

    Men klik ind på indlægene og er de ikke noget, så klik ud igen. Det er der flere der kan finde ud af.


  • #28   27. jan 2010 Sienna... At du gider blive ved... du er så provokerende og så arrogant at høre på...
    mit bedste råd vil være til jer der kæmper for jeres dejlige race..IGNORER HENDE..... hun får åbenbart sin lyst styret ved at først skrive hun er træt af disse indlæg for derefter at bruge sin tid i dem....
    Meget dobbelt moralsk.....


Kommentér på:
Måske i vil støtte os?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce