607 visninger
|
Oprettet:
Farvel min elskede Molly. {{forumTopicSubject}}
I mandags måtte vi sige farvet til vores elskede Molly, det var så hårdt og jeg har det så skidt jeg ved ikke hvordan jeg kommer igennem det, det er svært at skrive det hele lige nu men i kan se Molly på min hjemmeside under billeder fra Mollys sidste dage, og jeg har skrevet lidt under nyheder.
Jeg håber i vil hjælpe mig igennem for det har jeg bare så meget brug for lige nu.
Knus fra Lotte.
sep 2007
Følger: 58 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 79 Svar: 695
sep 2007
Tusinde tak for de søde ord, jeg glæder mig bare så meget til Molly kommer hjem i næste uge i hendes lille urne, så hun igen er tæt på os.
Hvor er det flot du har alle dine hunde i urner, det vil jeg helt sikkert også have men mine andre hunde når den dag kommer.
sep 2007
sep 2007
Jeg har heldigvis nogle søde kollega på arb som godt kan forstå jeg er ked af det, kun en var så dum at sige det er jo bare en hund og du har jo så mange hjemme, hun fatter slet ikke at man ikke siger sådan for Molly er ikke bare en hund, hun er og bliver min elskede lille pige.
sep 2007
Folk der ikke har hund forstår os slet ikke, men i mine øjne må de mangle kærlighed i deres liv, for en hund giver så meget og det mærken man rigtigt meget den dag de er væk.
sep 2007
Jeg har et værelse kun til hundene hvor der står en seng hvor Molly altid lå, i dag var Lady gået der ind og krassede helt vildt på det tæppe som stadig lå på sengen og duftede af Molly, jeg er ikke i tvivl om at Lady også savner Molly. døren til værelset står altid åben, men det var kun Molly der elskede at ligge der inde og sove, normalt går Lady aldrig der ind.
sep 2007
Farvel min elskede Molly.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside