Hunde hygge tilladt næsten at skrive hvad man vil

Hunde hygge tilladt næsten at skrive hvad man vil

Medlemmer: 712
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
927 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Noget rigtigt "lort" Noget rigtigt "lort"

Da vi kom hjem idag blev vi bare mødt af stanken af lort..
En af de fem hunde havde haft dårlig mave. Desværre blev den tømt lige der hvor der er mest passage.
Alt var smurt ind i lort...
Gulvet i gangen- wc- køkken-stuen og værst min sofa..
Noget er med gulvtæppe og noget er uden..

Nå manden og den store blev smidt ud at gå med hundene og resten smidt ud på wceet så jeg kunne vaske og skrubbe alt rent.. Puhaa et arbejde...

Nu er det overstået og jeg ligger endelig her på sofaen og slapper af.. dvs sofaen er viklet ind i lagner for ellers bliver man jo våd af alt det rengøring... smiler...

Men fy for pokker en dag.... men en ting har jeg da lært...
Jeg skal sørme have mig et børnegitter så de ikke kan være i stuen... for det her vil jeg ikke komme hjem til igen...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Noget rigtigt "lort"
  • #1   3. feb 2010 smiley ja det kan da kaldes en lortetjans:-) håber mavsen er i orden igen, så der ikke kommer mere, god ide med gitter. Vores er altid i entreen når de er alene og om natten, der er nem rengøring hvis uheldet skulle være ude

• #2   3. feb 2010 puha sikke en ubehagelig "gave" at komme hjem til. håber mavsen er kommet iorden igen.l

• #3   3. feb 2010 Ja det var sku træls... men puha heldigvis overstået..
    Nej har normalt ikke noget problem med at samle en puha op... men for pokker samle en puha op i hele huset... føj..
    Men ja der er gang køkken og wc fremover... smiler..

• #4   5. feb 2010 GODT RÅD!!! hav altid blåbær marmelade i huset, giv store hunde en spiseske fuld og små hunde en teskefuld. du er ganske ufarligt og du kan sagtens give alle hundene en skefuld nu når du ik ved hvem det er af dem.
    der er også mange gode råd, men hvme gider at koge ris om natten+, eller betale dyredomme for zoolac.
    har altid et glas i huset og det virker. hvis først min hanhund har dårlig mave er det som regel ud mange mange gange om natten, nu får han bare en skefuld marmelade og det er væk igen

• #5   7. feb 2010 Det var da et godt råd.. og vil jeg se om evt kunne virke...
    tak for det..

Kommentér på:
Noget rigtigt "lort"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce