{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Det hele er noget lort ... {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er desværre en af dem der ikke rigtig har nogle at snakke med om de problemer der nager en ...det troede jeg at jeg havde, men ....

Sagen er den at jeg er gået fra kæresten for 14 dage siden, vi har været sammen i 6½ år.
Jeg valgte at gå fordi vi de seneste par år fuldstændig har glemt hinanden, det er ufatteligt hårdt, og jeg havde håbet på noget opbakning specielt fra mine forældre, men min mor virker irriteret over det ...udover det mener hun at jeg har forandret mig meget de sidste 14 dage ... hvilket sikkert også er rigtigt nok, da jeg jo har en masse tanker inde i hovedet, og det ville jeg mene at hun burde kunne forstå ...hun bakker mig overhoved ikke op, begynder jeg at snakke om at vi har slået op, får jeg bare afvide at vi har givet for hurtigt op, at hun ikke kan låne mig til indskud, at vi jo at hus og hunde sammen osv osv ...og det hjælper overhoved ikke på noget som helst ... jeg er godt klar over hvad vi har sammen.

Udover det er jeg blevet uvenner med en veninde ...jeg aner ikke hvorfor ...og så er det lige gået op for mig at jeg skal af med Bella, som kæresten beholder smiley :-( smiley ...Molly satser jeg på at skulle have med, da hun er min hund, ellers skal hun også blive, hvis jeg ikke kan finde noget smiley

Jeg er snart så langt nede at jeg ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv .... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det hele er noget lort ...
  • #2   14. maj 2012 Åh nej, sikke da noget rod smiley *kram*

  • #3   14. maj 2012 Jeg synes virkelig ikke, din mor kan være det bekendt over for dig!

    Det er da lige nu, du har brug for hendes støtte.

    Jeg kan heller ikke så meget andet end de sædvanlige floskler, så det lader jeg helt værd med, for dem har du ikke behov for at høre nu.
    Jeg tager i stedet hatten af for at du har taget modet til at sige fra, når forholdet kun gjorde dig ked af det. Der skal SÅ meget til, specielt også fordi I har både hus og dyr sammen. Jeg ved, hvor hårdt det er. jeg har selv et hus med en eks endnu. Jeg er dog meget heldigt stillet, da jeg ikke har nogle udgifter forbundet med det. Han har også beholdt hunden, da jeg ikke havde, og til stadighed ikke har mulighed for at have ham hos mig.

    Og selvfølgelig forandrer du dig, når du lige har brudt op med en, du har haft et forhold til i så mange år. Det er da ganske naturligt. Jeg har også forandret mig voldsomt meget, efter jeg gik fra min eks sidste år.

    Jeg ved, hvor hårdt det er for dig nu, men selv om det hele ser komplet sort ud, så stol på, at det nok skal blive bedre efter noget tid.

    Din mor, tja... Hun må simpelthen lige oppe sig godt og grundigt, for det, hun byder dig nu, kan hun simpelthen ikke være bekendt.

    Til sidst, men ikke mindst, så sender jeg dig en masse trøstende tanker og et kæmpe, kæmpe *kram*


  • #4   14. maj 2012 Øv. Stakkels dig. Sgu ikke sjovt.
    Ved ikke helt hvad jeg skal skrive, for at du får det bedre.
    Kan jo heller ikke så godt skrive at din mor skal stramme sig op- hun ser jo ikke det her, og tænker åbenbart alligevel mere på sig selv, end på dig.
    Håber at du finder en løsning på det hele og kommer vidre med skindet på næsen.
    Knus


  • #5   14. maj 2012 Ud og find nogle mennesker...

    Det dummeste er at sidde alene og over evaluere tingene så bliver alt bare øv


  • #6   14. maj 2012 Aw, det er jeg ked af at høre ):

    Mange trøstekram til dig ):


  • #7   14. maj 2012 Det lyder dælme ikke rart. Trøste kram fra mig til dig.

    Og som de andre siger. Ud og snak med nogle - ved godt det er nemmere sagt end gjort men det er det eneste der virker. smiley


  • #8   14. maj 2012 Du får også et kram og et godt gået herfra... Er selv mor til 3, 2 piger på hhv. 20 og 28 og en søn på 23.... mine piger har begge kærester, men skulle de en dag synes at forholdet er gået i stå, så vil jeg da håbe de har dit mod til ar stoppe selv om de har været i forholdet længe...

    Man skal ikke spilde sit liv på forhold man synes ikke giver en det i livet de skal, det er livet for kort til....

    Jeg synes nu også din mor burde støtte dig mere, og selvom hun har en anden mening om tingene bør hun anerkende at den slags er din beslutning og det burde hun støtte...


Kommentér på:
Det hele er noget lort ...

Annonce