949 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
HVilken foder ?? HVilken foder ??
Ja i er sådan en go hjælp herinde og så gavmille med rådende....
Jeg sad og snakkede hundefoder på jobbet , jeg fortalte hende at jeg var blevet anbefaldet Flatazor som min hundekennel bruger men det er nu lidt dyrt så hvis det kan gøre billigere og lige så godt for hunden og dens pels ville jeg da fortrække det....
Så hvad bruger i til jeres Shibaer ??
Min hundekennel siger det er vigtigt hunden ikke får for mange proteiner og skal ha de rigtig Vetaminer og især som hvalp....
0 synes godt om
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.949
Det er ligesom med mennesker. Vi får svækket immunforsvar hvis vi får forkert kost. Vi kan godt fungere på billig og ensartet mad, men vi syntes det er sjovere med variation. Det er godt for os at spidse sund men det er bare dyre…
Det handler om at kigge på hunden, budgettet og samvittigheden…
okt 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 300
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.782
Acana Prairie Harvest:
http://www.acanadanmark.dk/produkter/acana_hundefoder/prarie_harvest.html
Petcurean Tørfoder:
http://www.rigtighundemad.dk/pages/webside.asp?articleGuid=59915
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 72
Derudover har jeg bl.a. også disse krav til hundefoder:
- Ingen animalske biprodukter (det er f.eks. næb og fjer og andet affald)
- Ingen korn (billigt fyldstof, som hunde ikke kan bruge til noget og bare får dem til at pølle mere)
- Ingen farvestoffer og smagsforstærker
- Ingen sukker og salt
Jeg er ret sikker på, at det er en gammel myte/misforståelse, at hunde ikke må få for meget protein.
Et godt hundefoder indeholder de vitaminer og mineraler som hunde skal bruge, så det bør ikke være nødvendigt at tilsætte noget ekstra.
Vi fodrer i øjeblikket med Acana, men skifter imellem med de forskellige "smags-varianter" (f.eks. fisk, lam, kyll.), når posen er ved at være tom, sådan at hundene ikke bliver trætte af at få den samme smag hele tiden
HVilken foder ??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside