Super Shibaer

Super Shibaer

Medlemmer: 45
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
949 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

HVilken foder ?? HVilken foder ??

Ja i er sådan en go hjælp herinde og så gavmille med rådende....
Jeg sad og snakkede hundefoder på jobbet , jeg fortalte hende at jeg var blevet anbefaldet Flatazor som min hundekennel bruger men det er nu lidt dyrt så hvis det kan gøre billigere og lige så godt for hunden og dens pels ville jeg da fortrække det....

Så hvad bruger i til jeres Shibaer ??

Min hundekennel siger det er vigtigt hunden ikke får for mange proteiner og skal ha de rigtig Vetaminer og især som hvalp....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVilken foder ??
  • #2   12. feb 2010 Min erfaring er at der er lige så mange holdninger til foder som der er hundeejere… Det er en rigtig stor jungle… Mit råd er at du skal kigge på din hund og se hvordan den fungerer på det foder du giver den...
    Det er ligesom med mennesker. Vi får svækket immunforsvar hvis vi får forkert kost. Vi kan godt fungere på billig og ensartet mad, men vi syntes det er sjovere med variation. Det er godt for os at spidse sund men det er bare dyre…
    Det handler om at kigge på hunden, budgettet og samvittigheden…

• #3   12. feb 2010 Så har jeg bestilt en prøve pakke hos Barf... så må jeg se om det er noget for hende

• #4   12. feb 2010 Her hjemme fodere vi med Acana Prairie Harvest har dog overvejet at skifte til Petcurean NOW tørfoder som er på højde med BARF når posen er tom

Acana Prairie Harvest:
    http://www.acanadanmark.dk/produkter/acana_hundefoder/prarie_harvest.html

Petcurean Tørfoder:
    http://www.rigtighundemad.dk/pages/webside.asp?articleGuid=59915

• #5   14. feb 2010 Når jeg vælger hundefoder, kigger jeg ikke så meget på prisen men mere på indholdslisten. Jeg er overbevist om, at hunde skal ha' meget kød, og jeg køber f.eks. kun foder, hvor der står kød som det første på ingredienslisten (det som står først er der mest af, det som står som nummer to er der næstmest af osv.)
    Derudover har jeg bl.a. også disse krav til hundefoder:
    - Ingen animalske biprodukter (det er f.eks. næb og fjer og andet affald)
    - Ingen korn (billigt fyldstof, som hunde ikke kan bruge til noget og bare får dem til at pølle mere)
    - Ingen farvestoffer og smagsforstærker
    - Ingen sukker og salt

Jeg er ret sikker på, at det er en gammel myte/misforståelse, at hunde ikke må få for meget protein.
    Et godt hundefoder indeholder de vitaminer og mineraler som hunde skal bruge, så det bør ikke være nødvendigt at tilsætte noget ekstra.

Vi fodrer i øjeblikket med Acana, men skifter imellem med de forskellige "smags-varianter" (f.eks. fisk, lam, kyll.), når posen er ved at være tom, sådan at hundene ikke bliver trætte af at få den samme smag hele tiden smiley

Kommentér på:
HVilken foder ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce