933 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

hvilken foder er den rette foder ???? hvilken foder er den rette foder ????

Hej

Jeg har prøvet b.la arion , canin royal, pal, og nu på barf men syntes godt nok vi har bøvlet meget på barf det tog rigtig lang tid før vores hunde ikke kastede maden op igen og de har tabt sig meget på barf især mopsen vi har lhasa apsoen har gså smidt en del samt vores cairn terrier de får 600 gr barf nu og står og vakler om vi skal gå tilbage til tørfoder

Jeg ved bare ikke hvis vi gør det hvad vi så skal vælge for det jeg godt kan lide ved barf er at de optager meget af det mad de får men inden havde de afføring nok 20 gange om dagen plus bøvlede med kløe tynd mave m.m. men hvis jeg skal tilbage til tørfoder skal det være det aller bedste og noget de optager det meste af hvad skal det være hvad foder i med

kærligste hilsner sanne

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken foder er den rette foder ????
  • #1   23. mar 2008 Det rette er jo at finde et, som de trives på. Det min trives på, trives din måske ikke på.. og omvendt..

Men det lyder da ikke rart:-( Jeg håber du finder noget, der virker..

• #2   23. mar 2008 Det havde Luna så ikke *S*

Det er det jeg mener, med at det er meget individuelt..

• #3   23. mar 2008 Min tæve vejer 18 kg og får 500 g kød pr. dag!
    Synes det er meget du giver dem. Hvor lang tid har de kørt på BARF nu?

• #5   23. mar 2008 Jeg sværger til Purina Pro Plan, som i følge en undersøgelse absolut ligger i toppen af kvalitetsfoder. Men jeg ved at foder fra www.safedog.dk er rigtig godt. Mine har prøvet det, og de er ikke så vilde med det. Men min veninde fodre alle sine med det.

• #6   23. mar 2008 Tusinde tak for jeres svar

til henriette
    Mine er jo kun hvalpe de to af dem lhasa apsoen er kun 5 mdr og mopsen er 6 mdr men vores gammel hanhund er så 6 år gammel jeg ringede til hende jeg købte ved hun mente jeg gav for lidt siden de tabte sig vores mops vejede 6.5 kg da vi startede nu vejer han 4 kg vores lhasa vejde 4 kg hun vejre 3.5 kg vores cairn terrier vejde 9 kg han vejer 7 kg nu vi har foderet ca 1.5 mdr

til anna
    jeg havde tænkt på orijen men kan ikke finde andet end en forhandler af det orijen hvor køber du foder henne

jeg vil prøve at tjekke det andet i andre har skrevet om jeg kender det ikke og som en af jer sagde så er det jo indigviduelt om hvad det er godt for den ene og anden hun jeg vil gerne med tiden finde en der kunne passe til allevores 3 hunde men ved godt at det ikke er muligt pt. da hvalpe skal have andet foder end voksne hunde

kærligste hilsen sanne

• #7   23. mar 2008 Susanne, jeg har 4 hunde, og jeg fodrer med 4 forskellig slags foder. For hver af mine hunde har brug for det der passer lige til den.

Det er selvfølgelig mega dyrt, men prisen skæver jeg ikke til, foderet kommer absolut i første række. At jeg så kan købe Purina Pro Plan billigere i Tyskland, selv med forsendelse hertil, så er det jo kun et ekstra plus.

• #9   23. mar 2008 Det er her jeg køber foder i Tyskland. De har alle kendte mærker:

https://www.zooplus.de/web

• #10   23. mar 2008 Det er vel en "religion" om man vælger Barf eller tørfoder. Der er fordele og ulemper ved begge dele.

Mine fungerer fint på tørfoder, men der bliver også suppleret med rester inkl. kød og jeg synes selv at mine er i den fineste stand og sundhedsmæssigt har de det rigtig godt. Fin afføring max. 2 gange pr. dag. Hvis de havde det skidt, så ville deres energiniveau vist ligge end del lavere end det de præsterer i dagligdagen.

• #11   23. mar 2008 Jeg vil forslå Orijen. Det er et BARF-relateret tørfoder. Det får desuden topkarakter på www.dogfoodanalysis.com, da det ikke er fyldt med fyldstoffer af affaldsprodukter. Min hund er rigtig glad for det. Det mætter godt og der kommer mindre afføring fordi hunden optager det meste af foderet. Jeg er meget begejstret for Orijen.

• #12   23. mar 2008 Orijen kan købes på internettet. Jeg køber hos hvalsøpetfoods.dk

• #13   23. mar 2008 Vi bruger Arion..
    Og vi har også brugt 3 forskellige slags foder, for at stille alle 3 hundes behov..
    Nu får Chanel og Malcom heldigvis det sammen.. Arion det er vi meget tilfredse med smiley

• #14   23. mar 2008 Stine R> Hvem tør vente, når ens hund har tabt næsten halvdelen af sin kampvægt efter 1½ måned? Jeg havde ikke forsat dobbelt så længe igen - ærligt.

Susanne> Vi har gode erfaringer med Hills kombineret med madrester, men har heller ikke en hund med særlige behov. Hun trives og ser godt ud på nærmest hvad som helst. Jeg havde nok enten forsøgt med Hills eller Orijen eller måske Eaglepack, som også skulle være efter holistiske principper osv.

• #15   23. mar 2008 Orijen, Kingsmoore, Hills

Kommentér på:
hvilken foder er den rette foder ????

Annonce