{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan hunde glemme/huske
  • #1   15. feb 2010 Nej, det gør hun ikke. Hvert år er vi af sted i 17 dage hvor hundene bliver passede. De er lige så glade for at se os, som havde vi været væk en dag. Så tag den bekymring væk fra dine tanker, for det sker ikke at hun glemmer dig.

Et godt råd er så at lade være med at tage billeder med på ferie af hende, hvis det er første gang du er væk. Det vil være selvpineri, og gøre savnet endnu større. Det kunne jeg heller ikke i starten, men nu går det fint at se dem på billeder.

Rigtig god ferie.

• #2   15. feb 2010 gitte ok det jeg glad få og høre...

hva vil du anbefalde familie ell

• #3   15. feb 2010 Jeg har været væk 3 uger og han havde bestemt ikke glemt mig :o) Han hoppede og dansede og ville gerne med hjem :O) Heldigvis, for er sikker på han har haft det rigtig godt mens jeg var væk. Jeg havde noget familie til at passe ham

• #4   15. feb 2010 anni ok sys bare det vildt svært og tænke på hun skulle være væk fra mig så længe ville kk kunne bære hvis hun glemte mig og derfor skrev jeg her

• #5   15. feb 2010 Er der en i familien hun kender godt, så kan vil det være allerbedst. Men har du en veninde der vil passe hende, så kan det også godt gå.

• #6   15. feb 2010 Jeg var da også lidt nervøs... Tænk nu hvis han ikke ville med hjem igen. Jeg hørte da også til ham et par gange og alt gik godt :o)

Jeg har hørt at det er bedst hvis hunden bliver hentet, så det ikke er dig der forlader den..

• #7   15. feb 2010 gitte hun skal hjem til min mor tror jeg

• #8   15. feb 2010 Vi solgte en hund engang. Hun så mig ikke i 10 måneder. Så besøgte vi hende og vi var ikke i tvivlom hun kunne kende mig. Hun sad hele tiden ved siden af mig eller også ville hun op til mig. Det havde hendes nye familie aldrig oplevet ved andre besøgende. Da vi kom ind af døren kaldte jeg på hende og holdt hånden op foran brystet og hun gjorde nøjagtig det jeg havde lært hende, nemli at sætte sig foran mig. Hun kunne stadig huske alle komandoerne, selvom hendes nye famile aldrig havde brugt dem smiley . Så tag du rolig på ferie. Hun glemmer dig aldrig. smiley

• #9   15. feb 2010 åhh det er jeg glad få og hun er min lille prinsesse

• #10   15. feb 2010 Tror ikke en hund glemmer sin ejer om der så går ti år! De husker jo dufte og oplevelser helt fantastisk så vil tro at hvis man sælger sin hund videre og møder den efter 7 år vil den stadig kunne huske dig!

• #11   15. feb 2010 ok

• #12   15. feb 2010 ok det jeg glad få

• #13   16. feb 2010 Det glemmer ikke. Vi har også været afsted på sommerferie i 3 uger i træk og hundene havde bestemt ikke glemt os da vi kom hjem.

Den første hund jeg havde (da jeg var barn sammen med mine forældre) kunne i flere år kende det sted hvor vi boede i starten hvor vi havde den. Hver gang vi kørte forbi det sted, så begyndte den at pive og hoppe rundt i bilen (det var før man brugte bur og seler til hundene i bilen)

• #14   17. feb 2010 Hvis du vil have hende i pension, så ligger der en god én i Genner mellem Haderslev og Aabenraa. Vi får vores hunde passet der ind i mellem, når vores faste hunde-sitter ikke kan. Der er et stort indhegnet areal, hvor hundene kan boltre sig, en lille sø, de kan lege i, og der bliver passet godt på dem hele dagen, hvor de bliver taget ud på skift.
    Hende, der har pensionen er uddannet agronom med speciale i dyreadfærd og fodring, så hun ved, hvad hun laver. sse evt. på www.strygsdam.dk
    Elsebeth

• #15   17. feb 2010 stafan glad få din hjælp men vil gerne have hende hos familie

Kommentér på:
kan hunde glemme/huske

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce