784 visninger
|
Oprettet:
Træningspladser {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der kender nogle gode steder at træne? Vi bor i Outrup vestjylland så meget gerne deromking. Vi skal træne i schæferhundeklubben i Esbjerg, men kunne også godt tænke mig et mindre sted tættere på.
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 5
sep 2007
Følger: 22 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 504
Der træner jeg, det er en rimelig stor klub og vi har mange gode figuranter.
Træningspladser