{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.592 visninger | Oprettet:

Pludselig urenlig {{forumTopicSubject}}

Hej
I går fandt Simba på at hoppe op i vores seng og tisse!!! Han gjorde det mens jeg lå og tog en lille lur. Blev da noget overrasket. Bagefter forsøgte han ar gemme det ved at skrabe dynen henover og her vågnede jeg så..... Simba er godt og vel 8 måneder og har været renlig næsten fra vi fik ham som 8 ugers hvalp...... I nat var den så gal igen, han hoppede op og blev sendt ned igen hvorefter han satte sig på hans eget sovetæppe i soveværrelset og tissede..........!! Nu dagen derpå, virker han meget stille og nærmest flov eller noget i den retning. Vi har ikke skældt ham ud blot ryddet op efter uheldene.... HVAD er det her for noget?? Har i haft lignende oplevelser?? Det ska lige siges at han er vist er langt i hans kønsmodning, han har lettet ben siden han var godt 5 måneder og han sovepude "får en omgang" dagligt, altså han leger hunhund med den smiley (parrer)
Håber i kan hjælpe mig lidt og evt. fortælle om i har oplevet det samme og hvordan tacklede i det??
Hilsen Helena


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig urenlig
  • #1   22. feb 2010 hmm måske du skulle et smut til dyrlægen og få ham tjekket for blærebetændelse..
    Det kan godt være derfor han gør det, men det kan også være fordi han er ved at blive kønsmoden..


  • #3   25. feb 2010 Han har ikke tisset mere end de to gange jeg skrev om tidligere og han forsøger slet ikke at komme op i sengen. Faktisk går han slet ikke ind i soveværelse om natten selvom døren er på klem....Han er nok bare en super klog lille hund der ved vi ikke bliver glade når han tisser i vores seng :oD
    Har snakket med flere som helt bestemt mener at han er kommet i puberteten, kønsmodningen og jeg tror de har ret. Hvis det var sygdom så ville han vel blive ved med at tisse rundt omkring?!
    Simba er MEGET kælen og søger meget vores selskab, mere end han plejer og det er på en ret charmerende måde, Han er slet ikke til at stå for!


  • #4   26. feb 2010 Tror også det er pga at han er ved at blive kønsmoden.. Havde han haft blærebetændelse havde han jo forsat med at tisse over det hele.. smiley

    En lhasa er bare en DEJLIG hund smiley
    Bedre hund findes ikke smiley


  • #5   27. feb 2010 Vi er HELT enige! Savner ham når vi ikke er sammen og glæder mig til at se ham igen. Han er såååååå dejlig og såååååååå nuttet, men det ved du jo ALT om ! ;-D

  • #6   6. mar 2010 Ja de er super søde og med en kæmpe personlighed smiley

  • #7   18. mar 2010 Det blev ikke til mere tisseri end to gange og Simba er nu helt som han plejer at være....lige til at nusse, kyse og lege med dagen lang ;o)
    Vov


Kommentér på:
Pludselig urenlig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce