Os med Apple

Os med Apple

Medlemmer: 31
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.110 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Snøft, det blev en kort fornøjelse :-( Snøft, det blev en kort fornøjelse :-(

Mig og computere.....det ender aldrig godt.

Skærmen er begyndt at flimre kortvarigt i siderne, ligesom nederste højre hjørne ser ud som om det er en smule gulligt.

Snakkede med apple idag og de anbefalede at få den en tur forbi værksted og evt. få skiftet skærmen smiley

Gad vide hvor længe det så tager....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snøft, det blev en kort fornøjelse :-(
  • #2   10. mar 2010 jow har fået et nummer og listen over værksteder i mit område, så er det bare om man skal vælge infocare, elektronik centeret eller atea ?

• #4   10. mar 2010 Har en tråd derinde, men ingen svar endnu.

Sgu træls jeg åbenbart aldrig kan få en computer der fungere *GG*

Ej det er surt at skulle undvære den så længe, og skal tilbage på min 13,5" bærbare og al den larm den larmer...

• #5   10. mar 2010 Øv, hvor irriterende...
    Jeg har også lige for en måned siden fået ny telefon og den skal også allerede på værksted.

Viorkelig irriterende når nye ting ik virker...

• #6   10. mar 2010 du er da godt nok uheldig, nu har jeg haft mac i 10 år tror jeg, og jeg har aldrig haft problemer med dem.

Du her den ikke stående tæt på højtalere eller andet elektronik med magnetfelter?

• #7   10. mar 2010 P.S. Hvis du skal have den til reparation vil jeg anbefale dig at kontakte Humac -det er et autoriseret macsted

www.humac.dk

• #9   11. mar 2010 Humac, får rigtig mange "tæsk" på de forskellige forums når det gælder rep, men det gælder nok alle steder, for man råber jo som regel kun op når man er utilfreds *G*

Ja 27 tommeren har der været problemer med, vist også derfor de ikke var til at få fat i, der skulle lige ændres noget, fik jeg at vide.

Som jeg sagde i fona, så orker jeg næsten ikke flere rep på computere, men den skal jo laves, for man aner ikke hvordan det så ser ud om et halvt år, kan være porblemet er meget værre.

Så er lidt spændt på hvad der sker, nu har 3 mennesker set hjørnet med farveforskellen, så mon ikke skærmen bliver skiftet

• #10   11. mar 2010 Det håber jeg også, skal lige have ringet rundt og hørt, hvor lang tid det tager de forskellige steder.

Men med mit held omkring computere, så får jeg nok en skærm hjem igen med pixelfejl eller andet "sjov" *GG*

• #12   11. mar 2010 Snakkede med de forskellige steder imorges, et sted har de en normal rep-tid på 13-15 arbejdsdage...et andet forventet 5 dage, det svinger åbenbart meget, men afhænger jo også af om de kan få dele fra apple, det ene sted sagde apple var hurtige og det næste de var langsomme...

Sjovt så forskellige beskederne kan være *GG*

Skal lige gøre op med mig selv om jeg først indlevere den efter påske.

Jeg tog et hurtig billed af skærmen imorges, se om i kan se forskelle i farverne (hvidbalancen er ikke rettet til)

http://i635.photobucket.com/albums/uu79/Renesk/_K3E6753.jpg

• #14   11. mar 2010 Det afholder mig ikke sådan lige , men er altid uheldig, et par bærbare fra zepto har jeg haft inde så mange gange.

Men de får chancen og så længe det går rimelig hurtigt på værkstedet, så er det ok.

Det bliver dog skide surt at skulle undvære den smiley

• #19   16. mar 2010 så er den afleveret og jeg er tilbage på den bærbare smiley

Suk for en lille skærm og ikke mindst larm fra blæser

• #20   22. mar 2010 Så er min computer klar til afhentning smiley

Skærmen er skiftet, så er spændt på om det hele ser godt ud nu

• #22   22. mar 2010 Den trækker sgu stadig gult i bunden.....må lige gøre op med mig selv om jeg gider smide den afsted igen

• #24   22. mar 2010 Må lige finde ud af om det nu kan skyldes den vinkel jeg ar skærmen i.

Bemærkede bare farveforskellen, da jeg trak et browser vindue ned i bunden af skærmen

• #25   6. apr 2010 Den er så afleveret til rep. igen smiley

Prøvede at sætte den andre steder og den trækker stadigt guligt, satte for sjov skyld også de andre maskiner op samme steder, og der er ingen farveforskelle at se

• #27   6. apr 2010 Jeg er altid uheldig med elektronik, så det er efterhånden en vanesag
    *G*

Men en tekniker ringede i eftermiddags og ville lige høre hvad fejlen var, bad ham åbne et safarivindue og gå på nettet, og så trække det mod bunden.

Han kunne godt se det ændrede lidt farve og han synes det blev lysere.

Men nu må vi se om det er noget de mener de kan lave, ellers må jeg snakke med fona og hre hvad de siger.

Det er en fejl man sagtens kan leve med, men så må der være en prisnedsættelse på maskinen eller kompenseres på anden måde

• #29   6. apr 2010 27 tommeren er der rigtig mange problemer med, der er sindsygt mange tråde rundt om på nettet, specielt hvis man søger på imac 27 yellow tint.

Da jeg afleverede den, sagde damen også de så mange af dem, jeg troede bare apple havde fået styr på det, eftersom produktionen har været stoppet af dem.

Så tror jeg tegner applecare i tilfælde af jeg får den igen, så er der 2 års ekstra garanti på hardwaren *G*

Var i fona inden påske og prøve deres demo modeller og der var intet at se, samme farve hele vejen ned.

• #30   7. apr 2010 Så har teknikeren ringet igen *G*

Han kan godt se en lille forskel og han mener den er lidt lysere, 3 andre har kigget på den og de mener ikke det er noget de kan gøre noget ved......

Spurgte om de sad i et meget oplyst rum og det gør de, han kan ikke slukke lyset derude pt., men vil prøve når de andre går hjem og se om det så er mere tydeligt for ham, er det ikke det, så kan der ikke gøres noget ved det

Men det er jo ikke teknikkeren´s skyld *s*

Kommentér på:
Snøft, det blev en kort fornøjelse :-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce