{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

hjemmelavet hundelegetøj? (langt) {{forumTopicSubject}}

jeg er den heldige ejer af en 'lille' mutte dreng på havlandet år, og jeg vil meget gerne aktivere hans lille hoved lidt smiley men er ved at løbe tør for ideer... vi har købt et brædt hvor han skal snuse sig frem til godbiderne og trække klodser op for at komme ned til dem, vi har lavet mælke kartoner med guf i, hvor han skulle ryste dem ud, plastik flasker hvor de skulles rystes ud, han har en aktiverings kugle og klods, et plastik ben hvor man skruer godbiderne fast, vi har lagt godbider under skåle, hvor han skal finde ud af at flytte skålen, vi har gemt godbider i gamle (rene) sokker, når han har tykket en af sine tennis bolde i stykker, har vi puttet godbider i dem så han skulle 'bryde' dem ud og gemt godbider... nu er jeg vedt løbe tør for ideeer... nogen der har nogen billige men avancerede ideer? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjemmelavet hundelegetøj? (langt)
  • #1   15. mar 2010 hehe, min dreng er så mad syg så han gerne et par gamge om dagen gennem søger huset for spise alligevel, har prøver viskestykket, det har så resulteret i at han spiser alle mine karklude når han kan komme til det, så det kan jeg ikke anbefale smiley

  • #2   16. aug 2010 Nu ved jeg jo ikke om I har have?

    Men hvis I har, så prøv at tage en tom 1½ liters sodavandsflaske og hæng op i hals og bund med et stykke reb i et træ.
    Den skal hænge således at flaskens hals peger skråt opad og med rebet/snoren kun lige akkurat så lang, at hunden skal hoppe lidt for at nå den.
    Fyld så flasken op med godbidder og vis hunden hvordan den skal trække i rebet/snoren for at "tippe" flasken ned i lodret position for at få godbidderne ud af flasken.
    Når godbidderne er faldet ud af flasken, går tiden så med at finde dem igen på jorden.
    En supergod beskæftigelse som kun tog min Labrador ca. 10 min at finde ud af....
    Når hunden bliver for dygtig og for hurtigt får tømt flasken for godbidder, hæver man blot rebet/snoren en smule, så hunden skal arbejde lidt hårdere for at nå den og få godbidderne ud.

    God fornøjelse...


Kommentér på:
hjemmelavet hundelegetøj? (langt)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce