{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Cichlider???????? {{forumTopicSubject}}

Hvilke fisk kan gå sammen med Cichlider.. Vi taler om de "store" farverige Cichlider (Malawi m.m), mallerne kan vel gå an,. men er der andre der kan?? Hvad med Pragtsmerlinger, rejer, ??????????????

Jeg vil nemmelig lave vores 325 liters om til Cichlider, eller jeg vil.. Nu vil jeg konkurrere mod gemalens saltvand he he..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cichlider????????
  • #1   15. mar 2010 lækkert at du vil have Mbuna :O) der er dog det med de fisk at de lever i hårdt vand i Øst Afrika hvorimod Loricadae (sugemaller) lever i Sydamerika i blødt og surt vand... dvs. at sugemallerne godt kan overleve og måske enda yngle, dette er dog ikke tegn på trivsel desværre. dit akvarie (hvis det skal foregive noget naturligt) skal være indrettet med fint sand og stensætninger der skaber huler dine fisk kan gemme sig i. du skal samtidig have enormt meget cirkulation i akvariet. vandet skal cirkulere 6-10 gange i timen. i min 530'er blev der skudt over 5000 liter vand i timen og mine fisk stortrivedes med det smiley hvis du har så meget smæk på vandet skal du ikke bekymre dig voldsomt om alger da dine fisk for det første er algeædende og for det andet kan algerne ikke nå at "hæfte"... for at få den mest naturlige adfærd i dine fisk skal du sørge for at have nok fisk i, for få fisk betyder sky fisk og det er en af de største fejl folk laver med denne type fisk.

• #2   15. mar 2010 her er mit akvarie

http://www.youtube.com/watch?v=QH_IvX44QVc

Kommentér på:
Cichlider????????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce