BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Griseben???
  • #1   30. mar 2010 Alle ben splintrer. Hvis der er tilstrækkeligt med kød på er der minimal fare for skader.

Dog kan hunde godt få dårlig mave af svin, men hvis i altid har fodret med det er det ikke et stort problem for jer.

• #2   30. mar 2010 vi foder alle vores hunde med griseribben, de elsker dem, og de kn bruges hvis de har fået tynd mave, ja de splinter og kan give hård mave, mine de kaster nogen gange benstykker op, men ellers kan jeg ikke mærke noget på dem. når jeg giver dem griseben.

• #3   30. mar 2010 Griseben er bare det største hit hos os. Men en KÆMPE ulempe er der altså alligevel, for HOLD OP de fiser og de lugter for vildt.
    Tænk jer 8 hunde i stuen og alle fiser bare for vildt. Vi skal nok ikke inviterere gæster når de har fået gris.
    Men vi overlever for glæden de viser når de spiser dem er det hele værd.
    Vi har ikke fodret med gris andet end et par gange, og vi har ingen problemer haft overhoved.

• #4   30. mar 2010 Luna får også grisben. Og får hård mave af dem, så de bliver brugt med måde smiley

Kommentér på:
Griseben???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce