{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Så er det et år siden {{forumTopicSubject}}

jeg sidst så min elskede dreng.... da jeg så hva dato det var i nat væltede flashbackene ind... det var lige som om det hele skete forfra igen... puha hvor er det hårdt at miste en man holder så utrolig meget af... det var den værste nat jeg har haft længe... hvor ville jeg ønske jeg ku få ham tilbage... smiley savner ham så ufattelig meget...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det et år siden
  • #1   3. apr 2010 Hvil i fred smukke dreng!
    Føler med dig og ved bestemt hvordan du har det... Så "Marley & me" forleden dag og da slutningen nærmede sig vrælede jeg som en gal fordi det hele kom væltende igen smiley


  • #2   3. apr 2010 M T

    åh jah den har jeg også set og jeg stor tudede også... den ramte bare så meget den slutning...

    syns det er så grimt verden er sådan at man skal igennem det at miste sine kære...
    det er så ubeskrivelig hårdt... jeg mistede mine 2 bedste venner (min barndoms veninde karine og så mit et og alt min lille kære morgan) på under et halvt år... der var jeg godt nok parat til at opgive det hele igen...

    kender i den følelse hvor man bare føler ingen forstår hvor meget man elsker sine dyr og hvor meget man savner dem... alle folk siger vi forstår det godt og man tænker bare gu gør i ej... føler bare ingen omkring mig ka sætte sig ind i hvor meget Morgan betød/betyder for mig også fordi jeg ikke ka beskrive det for dem med ord...

    er glad for denne grupper der føler man virkelig folk ka sætte sig ind i ens kærlighed og sorg til dyrene


  • #3   4. apr 2010 jeg ville også ønske jeg havde en urne eller et gravsted hvor jeg ku besøge ham... men jeg har sat et lys ud på trappen så han ka finde hjem hvis han vil komme og besøge mig smiley

    jeg beder også til vi ses igen... jeg har lidt svært ved at tro på alt det der efter døden men jeg håber og beder til det er rigtig at vi forenes igen... der er mange mennesker og dyr jeg gerne vi se igen og nogen jeg havde alt for kort tid med...

    og jah som du siger der er desværre mange der ser dyr som bare dyr... og dem har jeg faktisk lidt ondt af... at de ikke ka se og mærke den store kærlighed og tillid ens dyr gir en...


Kommentér på:
Så er det et år siden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce