{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Møde med andre hunde! {{forumTopicSubject}}

Hey Allesammen:o)

Håber I har haft en god påske, og nydt fridagene med jeres dejlige hunde:o)

Jeg har dog lige en problemstilling jeg gerne vil have jeres syn på:o)

Jeg har en veninde med en Ambull tæve, intakt og 2år gammel. Vi mødes engang imellem og træner vores hunde I at begå sig med andre hunde i snor, og kommunikation generelt! Det går så godt mellem de 2tæver, og Diva finder sig i alt fra den anden. De kan gå side og side og slippe på hinanden.

Men når vi så møder en anden hund på vres gåture, oftest hvis det er en som kommer imod os, så begynder hun at krybe henad jorden og når vi passere den anden hund, forsøger hun at "kaste" sig ud efter den. jeg har self godt fat i snoren, så det ikke kan lade sig gøre, men så begynder hun at puve, hyle og knurre! Det forstår jeg simpelthen ikke en lyd af, og vil meget gerne have råd til hvordan dette kan forbedres. Jeg ved at hvis hun fik lov til at gå paralelt med den anden hund, at så ville hun slappe af ganske hurtigt, men jeg kan jo ikke rigtig bede hver hundejer vi møder om at gå lidt sammen med os:-)

Hvad gør jeg??

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møde med andre hunde!
  • #1   5. apr 2010 Rikke: Jeg ved desværre ikke om hun har været udsat for noget! jeg har en teori om noget gik galt forrige gang hun var i pension(hvilket hun så aldrig kommer igen) jeg fik en hund hjem der begyndte at hoppe rundt inde i bilen når vi kørte forbi andre hunde! Og ja der var mange tegn på noget dårligt var sket, hun begyndte også at gå af nogle mænd, men hende der passede hende benægter self!
    Hun både hyler piver og "knurre"!!


  • #2   5. apr 2010 Rikke: jeg kender det godt:o) Sender lige en PB:o)

Kommentér på:
Møde med andre hunde!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce