{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

At overtale en boligforening {{forumTopicSubject}}

Hej chihuahua-folk, jeg oprettede denne tråd i åbent forum, men det blev i stedet til en diskussion om, hvor vidt det var en god idé eller ej, hvilket ikke helt var planen, så derfor håber jeg, I kan hjælpe mig i stedet.

Den andelsboligforening jeg bor i tillader som udgangspunkt ikke kæledyr men jeg fik for et par år siden dispensation til en hund, hvor det også blev bestemt at det var en mulighed, man ville kunne benytte sig af fremover på generalforsamling.

Jeg har i lang tid gerne villet have en mere men havde egentlig nok indset at det ikke bliver før jeg flytter derfra. Men med krise osv. har det vist lange udsigter, og jeg har måttet se mange dejlige hvalpe blive solgt til andre sider, så nu skal det være. Er der nogen, der kan komme med nogle argumenter for, hvorfor man skulle have lov til at have to hunde, hvor man egentlig ikke må have nogen overhovedet?

Jeg har ikke haft nogen klager eller noget, så den del er på plads, men hvad kan man ellers trække frem?

Please hjælpe mig! Pft.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At overtale en boligforening
Kommentér på:
At overtale en boligforening

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce