{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Prøvede at redde en hund :-(( {{forumTopicSubject}}

Ja det har været en lidt sørgelig dag.. mødte en ung fyr med en amstafflignende hvalp... 16 uger.. den var stukket af fra ham, og løb på en gade helt skræmt... meget skræmt.. og han havde lige skældt den ud.. rykket voldsomt i halsbåndet, så den ville slet ikke hen til ham igen. Jeg fik den fanget, og talte med ham.. ingen penge.. ingen forsikring.. dårlig mad osv.... han var slet ikke klar til at have hund, og vidste slet ikke hvad han havde fået mellem hænderne.. prøvede at overtale ham til at give mig hunden.. ja jeg ved ikke helt, hvad jeg ville have gjort.. men bare fået den væk fra ham... det var ikke den første hjem og bliver vist heller ikke dens sidste :-(( Det endte med at han dog ikke ville give den fra sig.. var villig til at betale ham lidt.. men hans kammerat fik ham overtalt til at beholde den.
Ja jeg er sgu helt ked af det... men det er nok ikke den eneste hvalp i dk, som ikke har det godt.. så forfærdeligt.. og den var så ked af det.. stod bare med halen mellem benene konstant. :-((

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøvede at redde en hund :-((
Kommentér på:
Prøvede at redde en hund :-((

Annonce