{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

5800 Nyborg (Aunslev) Påkørt Kat? {{forumTopicSubject}}

Jeg har her til aften fundet en påkørt kat, ved Aunslev på Fyn. Katten var levende og lå i vejkanten. Jeg kørte den til vagtdyrlægen og ringede til Falck og fik nummer, som dyrlægen skulle ha´, så betaler dyrenes beskyttelse dyrlægen.

Katten er stribet (Sort/brun), er kastereret, ca. 3,5 kg og øremærket. Men øremærkerne er meget utydelige og hvis ikke ejerne kan findes, så bliver den aflivet, da /Falck/dyrenes beskyttelse normalt kun betaler for konsultationen og aflivning.

Det virker ikke som om noget er brækket og lunger/hjerte lyder ok. Men den blødte ud af næsen og havde blod i øjet, så det er ikke til at sige om den har taget mere alvorligt skade. Den ligger til observation på Rynkeby dyreklinik natten over og har fået binyrerbak og smertestillende.

Jeg har lovet at tage ansvaret for den, hvis den klarer sig og hvis ejerne ikke bliver fundet via øremærke. Så må jeg se om jeg kan finde ejeren, finde ny ejer eller beholde den selv.

Men hvis du er ejeren, eller ved hvem der er, så må du gerne skrive til mig, så missen kan komme hjem igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  5800 Nyborg (Aunslev) Påkørt Kat?
Kommentér på:
5800 Nyborg (Aunslev) Påkørt Kat?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce