{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

CC hårløs {{forumTopicSubject}}

Hej ....
Nu har jeg hørt masser om den her race og er lidt nysgerrig .....
Er den allergisk overfor uld ?
Skal man bruge det der Frontline Combo mod lopper og lus på den eller kan den ikke tåle det ?
Hvilket solcreme er der bedst at bruge og hvilket bodylotion kan i anbefale ?
Hvor finder man det billigeste tøj til den ?
Hvilket tøj er bedst at bruge om sommeren når det er warmt ?
Er det ok at give ham et lammeskind til at sove på ?
Der kommer nok flere spørgsmål med tiden men lige nu er jeg igang med at forberede at modtage min lille skat.......
MVH
Svandis og Faxi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CC hårløs
  • #2   2. maj 2010 Min er ikke allergisk overfor uld, det tror jeg er forskelligt fra hand til hund smiley

    Jeg bruger intet mod lopper, føler ikke det er nødvendigt, og skule hun ende op med det er det ikke det store problem at kæmme lopperne ud af en hårløs synes jeg smiley og så selvf sørge for at behdle hjemet med noget der dræber dem smiley

    Jeg bruger en fra aloe vera for tiden, men jeg bruger lidt forskelligt for at finde ud af hvad der er bedst, men er ikke færdig med mine forsøg endnu smiley

    der er steder i sverige hvor de specialsyger tøj og det er slet ikke så dyrt igen smiley
    Om sommeren bruger jeg ikke tøj, det skullle da lige være noget regntøj hvis det er dårligt vejr, ellers ikke, men hvis man har en hund med lys hudd som er lidt sart over for solen har jeg hørt om nogen som bruger noget rigtig tynd stof, men for mig er solcreme nok, jeg bruger bare en til børn ikke noget særligt, men lytter gerne med hvis der er andre der kender en god solcreme smiley

    Er lammeskind ikke også uld?? så hvis den er allergisk kan den nok ikke tåle det smiley min er helt fjollet med fleecetæpper ogtæpper generelt. hun har flere i sofaen og sådan nogen steder smiley

    mvh Katja


  • #3   2. maj 2010 Tillykke med den kommende hvalp smiley Hvor får du ham fra?? Hvis jeg må spørge smiley

    Jeg køber alt mit hunde tøj i kina eller i sverige smiley Du kan se hvad type tøj under mine fotoalbums her inde smiley Og det er super billigt der fra smiley Kan nemt finde adresserne til dig hvis du vil ha dem smiley

    Ang frontline bruger jeg det ikke til mine da lopper ihvertfald ikke er noget problem ved dog ikke om en hårløs kan få lus.

    Mine har et lammeskind og elsker det smiley



  • #4   2. maj 2010 Hej. Min hvalp kommer fra Island.....
    Han bor lige nu hjemme hos min søster med hendes hunde.....
    Jeg vil gerne hvis du gider finde adressen til billigt hundetøj.....
    Og tak til alle jer andre for god svar smiley


  • #5   3. maj 2010 Min Aboo kan nyse i nærheden af uld.

    Jeg ser ingen grund til at bruge loppemidler på en hårløs hund, Aboo har leget med hunde med lopper og aldrig haft det selv, men hvis du har hunde med hår og lopper kan det måske blive nødvendigt. Ellers er der ingen grund til at fylde sin hund med gift.

    Jeg bruger helosans solcreme til Aboo

    Jeg ved at www.kennelmisella.dk har både brugt og nyt hundetøj til salg

    Held og lykke med det ;o)


Kommentér på:
CC hårløs

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce