{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Hvor stor bliver hun? {{forumTopicSubject}}

Ja min lille Nala pige er ikke så lille mere. for 3 mdr siden var hun en smugle overbygget men rettede sig og var end til for 2 uger siden harmonisk og smuk

men nu er hun "højrøvet" igen.

skulderhøj de 62cm
bagenden er 67cm

hvor stor skal ejg regne med hun bliver hun er 1år og 9 mdr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor stor bliver hun?
  • #1   16. maj 2010 tror du skal vente og se til hun er omkring 2 år.. smiley sådan plejer det altid at være med store hunde..:) op og ned af bakke.. smiley

  • #2   17. maj 2010 Ved ikke så meget om tæver, men min Berner han voksede en del selv efter de 2 år.

  • #3   18. maj 2010 Du skal nok regne med at forenden bliver lige så høj som bagenden, og så vokser hun nok ikke mere i højden men kan stadig godt bliver bredere

  • #4   18. maj 2010 Undskyld men kan ikke lade være med at trække på smilebåndet, for jeg står selv i samme situation. Min Bartley måler 70 cm og er knap 11 md og han er også stadig noget højrøvet ;o))) Men der er håb forude for de "sætter" sig også med alderen. Dvs. at når de bliver bredere så falder de også lidt i højden.
    Jeg vil heller ikke mene at hun vokser ret meget mere, end at hun nok bliver mere lige i ryggen. Hun bliver så en stor tæve, men mon ikke hun så sætter sig lidt og så falder ca. 2 cm igen, det ser man tit, men det er først når de er helt færdig med at vokse. Ja jeg selv krydser i hvert fald fingre for dette ellers ender jeg jo med en lille pony *GGG*


  • #5   18. maj 2010 snakkede lige med formanden for avlsforbundet og de siger +/- et par cm. så det går nok. men jo hun bliver en "stor " pige. ved det bare ikk selv. men stor eller lille vil vi altid elske dem

  • #6   26. jul 2010 Nala bliver 2 her d. 8 august. og er nu 67cm høj for og bag, nu bliver hun bare bredere

  • #7   28. jul 2010 Ja der kan du se det blev ikke så slemt (;o). Min Bartley vokser stadig, han er godt nok også begyndt og blive mega bred, håber dog snart han stopper i højden.

Kommentér på:
Hvor stor bliver hun?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce