Familien Sankt bernhard / Grand danois

Familien Sankt bernhard / Grand danois

Medlemmer: 8
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bule
  • #1   28. maj 2010 hej pia
    det har hans mor også og tror de fleste af hvalpene har , det kommer fra grand danois genet ,men det ser lidt sjovt ud
    knus dorte

• #2   28. maj 2010 Hejsa Pia, Ja Samson har det også.. Vores datter kalder det en "gorilla bule".. Det er noget de har arvet fra deres mor. I den hundeklub hvor vi går tll hunde træning med Samson er der en som har haft Grand Danois igennem 25 år og hun siger at det er helt normalt. Nogle har en større bule en andre.. Men sjovt ser det ud..
    Jane

• #3   28. maj 2010 heh ok så blev jeg det klogere,,,hi,,,, jane det billede hvor han sidder og holder øje,,,,,,,,,,,ligner han bølle fuldstændig,,, det du skrev med tørrestativet,,,,,,,,,,,,sådan har bølle det med støvsuger så han skal være ude når jeg støvsuger,,og det skal jeg hver dag,,,,håber han en dag er ligeglad med den,,,,,,,,den fis,,,,,,,

• #4   28. maj 2010 Hi hi.. Samson har ikke problemer med støvsugeren MEN plæneklipperen den er vi bare IKKE gode venner med.. Igår da jeg ville slå græs blev han så sur på den at han tog fat i hjulet og trak rundt med den.. Så da jeg endelig var klar til at slå græs, måtte jeg lukke ham ind. Så kunne han følge med fra køkken vinduet... Den frækkert...

• #5   28. maj 2010 Ozzy mar også bulen på hovedet. Det er charmen ved at have en gd som mor. :0)
    Det med støvsugeren er bestemt ikke noget problem. Begge mine hunde går når jeg støvsuger. Ja det gør de også når der skal slås græs.

Kommentér på:
bule

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce