{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.634 visninger | Oprettet:

Hvor er mine søskende.... {{forumTopicSubject}}

Hejsa, Samson (og familie) kunne godt tænke sig at vide hvor hans søskende er i verden..

Samson bor i en lille landsby få km fra Nørre-Snede (midtjylland)..

Her bor han, i et dejligt stort hus med kæmpe have, sammen med Mor, far og søster og selvfølgelig ikke at for glemme gamle bror Bølle (11 årig blanding af labrador/dobbermann). Hans anden gamle bror Blackie (14 årig blanding af labrador/schæfer) måtte vi desværre sige farvel til den 14 november 2009. Vi fik ham som kun 6 uger gammel hvalp, da hans familie ikke ville vide af ham... Men han fik et rigtig godt og langt liv sammen med os..


Kommentarer på:  Hvor er mine søskende....
  • #1   28. maj 2010 Hej smiley

    Samsons lillesøster, Saga, som er knap 4 mdr. nu, er blevet Fynbo smiley Vi bor lige udenfor Langeskov, som ligger imellem Kerteminde og Nyborg.

    Jeg har lejet mig ind i en lille gartnerbolig på Rønninge Søgård Gods - så vi bor helt fantastisk smukt - både sø og skov i "baghaven".

    Jeg har haft mange forskellige hunde igennem årene. Den sidste var min smukke Freja, som var en sort Grand Danois. Hende mistede jeg i februar i år p.gr.a. mavedrejning. Det tog meget, meget hårdt på mig . . . . . hun var min øjesten. Heldigvis så jeg, at Saga var til salg og faldt selvfølgelig pladask for hende smiley Hun har hjulpet mig med at komme over sorgen . . . man kan umuligt være ked af det, når sådan en lille vaps kigger tillidsfuldt op på én og putter sig tæt smiley
    - Og så er hun jo også helt usandsynlig smuk !!


  • #2   28. maj 2010 Hej smiley

    Geyser bor lige uden for Nørre Snede... lidt sjovt Jane, nogle gange er verden bare ikke særlig stor. Hvad er det for en landsby du bor i?? Vi bor ca. 4 km udenfor Byen, nede på viborgvej.
    Geysers bedste ven er en dansk svensk gårdhund på 6 år. De to hunde har rigtig meget ud af hinanden og det er meget underholdende at se på når den lille hund sætter store hvalpede Geyser på plads og lærer ham hvad han ikke må.


  • #3   28. maj 2010 Hej, Ej hvor træls Susanne. Jeg har desværre hørt en del om risikoen for problemer er store for Grand Danois. Men heldig for dig at du også kunne få så dejlig en hvalp som Geyser.

    Vi har også masser af skov og en dejlig stor bade sø. Hampen Sø på Viborgvej.

    Ja verden er lille. Vi bor i Hampen St. lige lidt nord for Nr. Snede. Det kunne være sjovt at mødes og se ligheden på dem. Vi er så heldige at vi har en lille hundeskov inde i byen. Den bryger vi nogle gange, men for det meste kører vi ud til Isenbjerg, der er der en rigtig stor hundeskov og skøn natur at gå tur i.


  • #4   29. maj 2010 hej jane og samson,,,,,,,,,,,,,,,,,,bølle bor i frederikssund i græse bakkeby i et villa kvater det er i norsjælland,,,,,,,en skøn stor by med alt,,,,,,,,,,men vi elsker jylland så vi skal til grenå på camping til sommer men først til langeland,s festival,,,,,,,når man bor i byen er det skønt at komme over på den anden side af broen,,vi har en datter på 10 og katten hugo som elsker at gå med på vores ture,,,vi har mange grønne arealer at gå ved,,,,knus knus

  • #5   29. maj 2010 hej susanne,,,,,,,,,,synd for din hund døde,,,,,så var det godt du fik lille saga,,,,,smil,,,,,,,,,,hvor gammel var den og hvordan fik den mavedrejning??? bølle har et højt stativ når han spiser og drikker har hørt at det hjælper,,,,,,,,,,,,knus

  • #6   29. maj 2010 hej pia
    hvis i skal på camping i grenå så bliver i simpelhen nød til og besøge os , skal bølle med på ferien
    knus dorte


  • #7   29. maj 2010 hej dorte,,,,,,,,,,nej bølle skal hos farmor og farfar,,,,,og blive forkælet,,,og ja vi havde snakket om at hører om vi kunne komme forbi og sige hej,,,,,,,,,,,,den hedder fornæs camping den vi har set på,,,kender i den??????????nicole vil nok synes det er sjovt at se bølles mor og søster,,,,det er i uge 31 efter langeland,,,,,,,,knus

  • #8   29. maj 2010 hej pia
    fornæs camping er et hyggelig og naturskønt område , så det går i ikke forkert af , vi vil glæde os til og hilse på jer ...............
    knus dorte


  • #9   29. maj 2010 Hej Jane og Samson. Geyser og jeg er også ofte i hundeskoven ved Hampen sø. Kunne da være rigtig sjovt at mødes derude en dag, så er de også på neutralt område og nok ikke helt så hanhunde farlige smiley

Kommentér på:
Hvor er mine søskende....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce