Hunde-logen

Hunde-logen

Medlemmer: 19
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.003 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Jeg ville jo bare hjælpe.... Jeg ville jo bare hjælpe....

Hej alle,

Vil bare lige fortælle, hvad jeg har lavet i dag - jeg har nemlig hjulpet min mor med at arbejde!! Hun havde godt nok arbejdet HELE søndag, så jeg kun gik tur med far - så derfor ville jeg lige hjælpe hende lidt.
Hun havde ladet ALLE hendes 200 fakturaer ligge hjemme i bryggerset i morges - og så tænkte jeg: "De skal da sikkert bare ud og makuleres"...... Det kunne jeg da sagtens lige ordne!!!
Da mor og far kom hjem, havde jeg så sørget for at de allesammen var flået i MEGET små stykker :o) Men jeg tror ikke mor var så glad for hjælpen?! Hun sagde faktisk at hun ikke var specielt imponeret over mig - men heldigvis var far lige hurtig: "Det er vist mor selv, der ikke imponerer ret meget i dag".
Så tak far! Jeg var da sikkert på at jeg skulle hjælpe - de VED jo godt, at jeg ikke kan lade tingene være i bryggerset/entreen, hvis der er nogen.
Men mor er heldigvis blevet god igen - hun bare både nusset med mig, og lovet at vi skal ned og løbe på marken inden vi skal i seng.....
Har I ellers lavet noget spændende i dag??

Potedask fra Kato

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg ville jo bare hjælpe....
  • #1   31. maj 2010 Hej Bella og Cindy,

Århhh.... Det lyder bare VILDT SJOVT!!! Det gad jeg godt at prøve engang.
    Min mor og far har ikke engang fået en ordentlig have endnu - så vi går altid tur i snor eller ned på marken. Marken er det sjoveste synes jeg, for der er der alle mulige dejlige lugte, fugle man kan jage og ting man kan rulle sig i..... Ellers har jeg bare en snor hjemme i carporten - men det er nu også godt nok. Jeg elsker at ligge udenfor og kigge på alle dem der kommer forbi. Jeg vil faktisk helst ikke ind igen :o)

Jeg håber I får held til at opleve endnu mere næste gang I er alene hjemme.

Vuf vuf - Kato

• #2   1. jun 2010 Altså vi sntes du har været dygtig..:-))
    vi hjalp også vore mor her i weekenden, hun var i haven, og det ville vi gerne være med til, men hun ville selv bestemme hvor blomsterne skulle plantes, vi havde elleres lavet et par huller for hende, men dem ville hun ikke bruge..
    Mille fik ikke engang lov til at fange græsslåmaskinen, og vi blev bare flyttet når vi satte os ovenpå det ukrudt hun var ved at hive op..

Potedask fra Lady og Mille

Kommentér på:
Jeg ville jo bare hjælpe....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce