{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Jeg har gjort noget jeg ikke troede jeg ville.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har simpelthen haft mine hunde med i en forlystelsespark. Og ikke bare en dag, men 2. Og de har faktisk virket til at nyde det. smiley

Man siger at "nød lærer nøgen kvinde at spinde" eller hundefolk at udvide deres horisont.. Ja det sidste var nok lidt hjemmestrikket men lad nu det ligge.

Da 2 x 70 års fødselsdag blev aflyst pga corona sidste år og et guldbryllup i år af samme årsag havde svigermor og svigerfar booket 2 dage i legoland med overnatning i stedet denne weekend, vi fik det at vide så sent, igen pga af corona, at det ikke var muligt at skaffe ordentlig pasning til pigerne.

Men hvad gør en klog, for jeg har svoret at mine hunde ikke skulle med i forlystelsesparker.. Nå men det blev altså løsningen.

Og det gik over alt forventning. Pigerne var afslappede og afbalancerede og fik endda en del ros for netop at være venlige og velopdragene. De var så nemme og det forløb komplet ukompliceret.

På ninjagohytte-pladsen var de velkomne og der var fuldstændig ro på settet. Men okay de er jo vant til campingpladser..

Men altså.. Jeg bøjer mig i støvet og undskylder.. For alle de gange jeg har rystet på hovedet over folk der havde hunde med.. Altså hvis hunden kan bære det. Vi mødte flere der burde have været blevet hjemme.. Men ja en skøn, overraskende oplevelse.

Jeg er sgu stolt af de 2 tøser smiley

Sandt at sige er jeg en blanding af lettet og overrasket smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har gjort noget jeg ikke troede jeg ville..
Kommentér på:
Jeg har gjort noget jeg ikke troede jeg ville..

Annonce