{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Har jeg gjort noget forkert? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, at vi har en kunde der har købt et ur til os. de kommer ind da batteriet skal skiftes, da det ikke er noget pilgrim gør får kunden afvide at de skal henvende sif til en urmager/guldsmed. det gør de så, men urmageren har lavet nogle ridser i uret efter dette.
kunden mener nu at det er vores problem og vil have det retuneret.
men chef er indblandet og også hovedekontoret og det kan vi ikke eftersom det ikke er os der har lavet sskade på uret.
nu var de her i dag igen og kunne ikke andet end og afvise ham (ordre fra de øverste), men han forlanger så, at jeg skriver under på, at han har været her igen. og da han nægter og gå før dette er sket gør jeg det, da jeg ikke mener det skader mig eller butikken at skrive under på, at kunden har været i butikken igen d 18.07.2012..
Snakker med min chef(min mor) og fortæller han har været her igen og at jeg skrev under på, at kunden har været her og ikke andet. og så blev hun p*sse gal, for det skulle jeg absolut IKKE havde gjort..
Nu føler jeg nærmest jeg har gjort en forbrydelse.
er det virkelig så slemt, at jeg skrev under på, at han havde været her i butikken ???
åhhhhhhh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har jeg gjort noget forkert?
  • #1   18. jul 2012 Det er svært at sige, om du har gjort noget forkert, når man ikke er inde i den konkrete sag .
    Men jeg havde ikke skrevet under, jeg havde ringet efter chefen og bedt hende ordne det ..


  • #2   18. jul 2012 Jeg ringede også til hende, da jeg stod med kunden og hun ville ikke komme.. han kunne komme om 2 timer og det passede ikke ham.
    Hader simpelthen sure kunder altså...


  • #3   18. jul 2012 Det altså heller ikke en fair situation af blive sat i smiley øv! Ud fra det du skriver kan jeg ikke se problemet i at du har skrevet under på at personen har været i butikken. Men sikke en underlig forspørgsel fra kundens side af

  • #4   18. jul 2012 Vi har dækket det nye batteri.. og vi har også fortalt kunden at vi synes han skal gå op til den urmager der har lavet skaden og klager, men de nægter han og gøre eftersomdet er vores mærke..

    Synes heller ikke jeg kan se noget problem i at jeg skrev under på det..


  • #5   18. jul 2012 Nej det jeg syntes ikke du har gjort noget forkert, han kunne jo have fundet på andre ting for at bevise at han har været der ( filmet, optaget eller haft vidner med)
    Hvis der bliver en sag hos forbrugerklagenævnet så kommer den at gå på om det er jer eller urmageren der har lavet ridsen og dermed har ansvaret og det skal kunden bevise, hvilket jeg tror er svært her bagefter. Han/ hun burde have reageret da han modtog uret tilbage fra batteriskift , nu bagefter kan hvem som helst jo have lavet den ridse, så jeg tror ikke at han har nogen sag ud fra det du skriver. Når det er sagt er det jo altid godt med tilfredse kunder , de kommer nemlig tilbage smiley så måske kan I lave en deal med ham men det er op til jer og jeres policy smiley


  • #6   18. jul 2012 Okay, ja han sagde han ville kører den videre.. desværre..
    Han blevet tilbudt og få 30 % på uret på en tilgodeseddel, men det gad han ikke.. så nu vil de ikke gøre mere for ham..


  • #7   18. jul 2012 Tror måske at det er urmagerens forsikringsselskab der vil have et bevis på, at kunden har prøvet at henvende sig til jer igen.
    Derfor underskriften..
    Denne skal (måske) bruges i forhold til at forsikringsselskabet ikke vil udbetale pengene uden.
    Eller også kan det være fordi kunden er blevet henvist til sin egen indboforsikring..?


  • #8   18. jul 2012 Vi har dækket det nye batteri.. og vi har også fortalt kunden at vi synes han skal gå op til den urmager der har lavet skaden og klager, men de nægter han og gøre eftersomdet er vores mærke
    Jamen det bliver han sgi nødt til hvis han vil klage, I kan jo ikke påtage jer ansvaret for andres fejl bare fordi I forhandler mærket, prøv at forklare ham det, noget andet var hvis I henviste til en bestemt urmager som I samarbejder med, i sådanne tilfælde ville jeg kontakte urmageren, men da han selv har valgt urmager og I dækker udgiften så har I ikke ansvaret som jeg ser det.


  • #9   18. jul 2012 Har i tilbudt 30% på en tilgode seddel så mener jeg I har gjort hvad I kan.

  • #10   18. jul 2012 Okay det var rart og vide.. Synes også vi har gjort vores for at tilfredsstille ham, men det er åbenbart ikke godt nok.
    nej forstår heller ikke hvorfor de ikke har klaget til urmageren som det første, det ville jeg selv gøre, hvis det var mig der stod i den situation.


  • #11   18. jul 2012 Underlig kunde....

    I kan da aldrig komme til at hæfte for en urmagers fejl, det skal urmageren selv gøre ...


  • #12   18. jul 2012 Ja nogle gange møder man kunder man ikke kan gøre tilfredse , om du så tilbyder ham et nyt ur så vil han have pengene , tilbyder du pengene vil han også have uret o.s.v
    Disse kunder er sjældne men de findes, så ta det ikke personligt det er ikke ikke noget med dig som person at gøre. smiley


  • #13   18. jul 2012 At urmageren ridser uret, kan aldrig blive jeres problem. Men kan ikke se, at det kan skade jer på nogen måde, at han får en seddel på, at han har været hos jer - det gør da hverken fra eller til, tænker jeg.

  • #14   18. jul 2012 Ja, dem er der et par stykker af desværre..
    Nej også derfro jeg bare skrev under fordi jeg ikke så noget problem i det..
    nu må vi se hvad der sker.. som du siger Mamma så har det ikke noget med mig og gøre.. smiley

    Så ingen skade gjort fra min side.. det var dejligt smiley


  • #15   18. jul 2012 hvis jeg skulle skrive under på noget så skulle jeg ha haft en kopi på det og skrevet at det er lavet en kopi til kunden og selger... hvis dere ikke har kopi så kan dere jo ikke bevise hvis kunden har skrevet noget andet / tilføjet på det styk papir med din underskrift på og evt firmaets stempel...

  • #16   18. jul 2012 Der er intet mere skadeligt for en forretning end et dårligt rygte.

    Jeg må indrømme, at var jeg boss der, så var uret blevet lavet. Uagtet hvem, der havde ansvaret for det.

    Og jeg synes bestemt ikke du har gjort noget forkert - men jeg synes nok din chef har.


  • #17   18. jul 2012 nej t.s. sådan en vanskelig kunde har jeg også prøvet han fik tre ureved reklamation, da godt give ham, de 13 kr. som uret kostede....han ville klage til forbrugernævnet, gjorde det og fik ikke medhold (hurahhhh)

Kommentér på:
Har jeg gjort noget forkert?

Annonce