{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Hyggetråd- rotterne rotter sig sammen! {{forumTopicSubject}}

Heej alle søde chi-folk..

Det er bare en lille hyggetråd - intet alvorligt i denne! smiley
Men tænk engang, jeg var liiiiiige ved at gå ud af mit gode skind igår.. Mine to små dumme 'rotter' havde nærmest aftalt en protest mod mig smiley
Det skete således at vejret var noget værre crapback igår, derfor fik de en kort gå tur rundt om blokken ved 8-9 tiden igår, da de så senere skulle ud og tisse inden godnattid, så sætter jeg dem ud og 2 gange i træk løber de ind igen - så tager jeg dem igen ud og lukker så havedøren (jeg står derude sammen med dem) og de står bare ved siden af hinanden og kigger rundt.. Det tog 40 min. at få dem til at tisse! De kender satme proceduren begge to ;)) SATANS tøser ;p

Da de i protest bare stod der og gloede på mig i 20 min. tog jeg dem så skiftevis, også var jeg ond - de kom ud på det våde græs - men hey, jeg vandt og de tissede.. Men magen til magtkamp, også pga. vådt græs.. Haha, hvad de dog ikke gør for at undgå at tisse..
Jeg vil lige sige, at HVER aften kommer de i haven inden sengetid - og der har aldrig været problemer trods lidt dårligt vejr.. smiley

Det værste var, jeg selv skulle tisse meget, men igen, plejer det at være så hurtigt overstået og jeg ville jo ikke gå fra dem midt i denne magtkamp - jeg skulle jo vinde :)) Haha.. Det var lige bagsiden af medaljen med de små provo'er :))

God aften til alle smiley Og undskyld min 'ligegyldige' tråd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggetråd- rotterne rotter sig sammen!
  • #1   8. jun 2010 ha ha ha ha kan se Malou og Mira for mig nu smiley

  • #2   8. jun 2010 Hahaha, jeg var også rødglødende til sidst - og jeg stod bare med krydsede ben for at holde på vandet også gentog ordet TIS.. IKKE SJOVT smiley Selvom situationen er komisk smiley Men nej, det er ikke sjovt når man har to små holde-sammen freaks ;))

  • #3   8. jun 2010 ja jeg stod så også selv med krydset ben og var ved at tisse i bukserne... Malou er i forvejen en af de damer, der ik kan tisse og hømme hvor som helst - det tager tid smiley

  • #4   8. jun 2010 Hahaha, Linnea: Du udføre da også klart dyremishandling ved at sende Diva, eller, mener.. Dika, ud i dét vejr hva smiley Hvad er det for noget..
    Hehe, jeg tænker også at de egentlig bør være så kloge at vide, at når de tisser kommer de ind, sådan er det jo hver aften.. De går ud, tisser og ind igen.. Haven er faktisk bare deres regelmæssige toilet smiley hehe..

    Elise, jeg er sikker på at Malou og Fie ku blive udmærket venner, og søge de perfekte steder til af lægge deres kager og safter smiley Fie skal også liiiiige finde det helt perfekte sted, jeg tænker at det hele er et fedt.. men nej nej, ikke i deres firma smiley
    Hehe, jeg har besluttet at jeg fremover selv tisser af inden dem ;p
    Dumme hunde vi alle har os :))))


  • #5   8. jun 2010 ja det tror jeg også jeg må følge - så kan pigerne også føle hvordan det er at vente på en anden har tisset færdig smiley

  • #6   8. jun 2010 haha, pigerne her ville bare se deres snit til at lave ballader smiley

  • #7   8. jun 2010 mine kommer med på toilettet - så ligger de begge altid i sfinx stilling på bade måtten imens ellers står de og kradser på hvert af mine knæ ha ha ha imens de står og hopper på bagbenene smiley

  • #8   8. jun 2010 hahahahahahahahahahaha :-))))) "hva laver du mooar, hva laver du, hva laver du" :)) De er fandme så skøre de hunde!!! smiley :D - mor lader vandet.. smiley Men okay, de er jo selskabshunde, om det er via toilettet eller andet, bare mor er der ;))

    Fie får ingen adgang til toilettet - fordi hun synes det er heelt vildt skønt at rode sig helt ned under alt tøjet og sove.. der kan hun ligge i timer, hvis hun får lov.. Men grænsen nåede den dag hun kom rendende foran min eks og tre af hans venner med mine knald røde meget små trusser om ryggen.. "Øhh, Stina - jeg tror Fie har noget af dit på".. Min kommentar "øhm, nej nej - det er bare Martins" smiley Hehe.. Så ingen putning i bunden af vasketøjskurven..
    Og nej, det er ingen gang pga. det er beskidt vasketøj, for hun gør det samme med nytørret tøj, gravet sig heeelt ned under..


  • #9   8. jun 2010 malou går også i vaske tøjet - og når vi rigtig skal hygge os, så går de i mine brugte trusser imens jeg er i bad...

    så skiftes de til at slikke dem i skridtet!?! :S


  • #10   8. jun 2010 haha, charmetrolde.. smiley endnu en grund til adgangsforbuddet ;)) De er jo småklamme.. Boxershorts er hittet - og vil helst ikk vide hvad det er der smager bedst fra dem smiley Badr..

  • #11   8. jun 2010 Ha ha ha, Jeg kan se det for mig. Den nuttede hund med røde trusser på ryggen. Havde det været Buddy eller Balder, så var de kommet rendende med dem i munden. Og mine er altså Sloggi i en temmelig anseelig størrelse, så gæsterne ville tro at hundende var ved at fjerne dugen fra bordet hæ.
    Fyyyh Stina. Man sku' være en doven rotte, hvis ikke man kunne få trukket i galocherne og slentre gennem regn, bare du og jeg (vrøvl). Nej sådan en havetur, dur dæleme ikke til mine herskaber. Men de er jo også herrer og gør sig ikke færdig ved at lette benet een gang. Nej nej, man må skam tålmodigt vandre gennem højt vådt græs, med to stivbenede nattrætte hunde på slæb i 5-meter liner. Du har Damer og de kan jo nok nøjes med en eller to stænk : )
    Prøv næste gang, at tisse før du går ud med hundene, så bliver det hele måske knapt så forceret. Ha, du har da i det mindste ikke rotter i tiolettet, som visse andre : ))


  • #12   8. jun 2010 hahahaha, det var også dengang, at det var SMÅ trusser.. ;p haha.. Men ligefrem at de sku tro det var en dug, må være dagens joke :))
    Men igen, du er simpelthent så sjov Tina - du er så elskværdig når du skriver - jeg griner og griner.. Så Fie på maven her, ligger op hopper og kigger på mig med lidt trætte men forarget øjne "gider du holde op med at lave bølger med maven" tror jeg bestemt hun tænker :))

    nej, det er ikke sådan ligetil med de mænd der, de skal jo dele blærens vand ud på ti forskellige steder, før de er fuldt tilfredse (hvis dét kan gøre det) smiley Sådan er Fie nu også under dagens almindelige gåtuure.. Men fast aften ritual er altså at den sidste tissetår foregår i haven, og det er en fin lille sø de begge lader, så der ingen natte renderier er, ligesom hos andre søde mennesker, jeg kender til ;))) host host smiley

    Hahaha, nej.. Hellere protestrende rotter i haven, end rotter i potten eller måske endda måsen ;)) hihihi..


  • #13   9. jun 2010 Åh ja ad, Filuca synes også mine trusser er helt fantastiske?
    Hun slikker også på dem, og engang bed hun også i dem!
    Jeg har måtte smide vasketøjs kurven ud, og købe kurve til vores skuffer der kan lukkes. Med 2 børn i huset, så ender vasketøjet altid lige op over låget, og så kunne jeg være sikker på hun nok skulle få fat på et par trusser.

    Filuca skal også tvinges til at tisse engang imellem når vejrguderne ikke forstår at hun altså er en fin lille dronning som ikke sådan kan gå på vådt græs ;- )


  • #14   9. jun 2010 Ja, det er en ret klam hobby de hunde har sig smiley
    Klam, klammere, klammest :-))
    Jeg har også bare fast døren lukket, men igen er det mere fordi hun ligger og putter sig i tøjet.. men det er lidt øv når det er beskidt sys jeg.. Men det tørretumlet er hun jo også vild med at putte i, så det får hun lov til.. Men ligger der et par glemte trusser på gulvet, tygger hun gerne lidt i dem.. Men en sjælden gang får hun lov at komme med på toilettet under opsyn, men ingen vasketøjs putning eller trusse hyggestund ;p Haha..


  • #15   10. jun 2010 Stina L : godt kæmpet...godt du holdt ud så du vandt kampen!!


    Kenzo tisser altid kl. 5-6 tiden når min kæreste står op... og så igen når jeg står op ved en 7-8 tiden... i morges da vi skulle til dr. dyr ville han ikke skide udenfo.. vi gik rundt i 30 min ( og var ved at komme for sent til dr. dyr pga. den stædige hanhund...)
    selvfølgelig skider han så på gulvet nede ved dr. dyr mens jeg kigger væk!! uartige hund.. hehe..
    Han er dog tilgivet.. :O)


  • #16   10. jun 2010 hahaha, jamen de er utrolige ik smiley
    Man skal bare nogle gange virkelig væbne sig og give det tid og tålmodighed.. Men når det normalt går 'smertefrit' ved man jo ikke hvorfor de pludselig nægter.. smiley (eller jeg ved nu, at det er regnen) - så næste gang tager jeg mig goood tid smiley
    haha, han lagde bare en gave til dyrlægen for at vise hans taknemlighed ;))


  • #18   10. jun 2010 Hehehe, Nete - hun er noget så regnforskrækket - ikke sjovt i de her dage.. Forresten, bør du liiiiige tag et kig ind på facebook og se hvad Felia har lavet herhjemme og Banjo har lavet hjemme hos hans moar smiley

  • #20   10. jun 2010 hahahahaha smiley
    Du er sjov hva Nete smiley Men 8ugers alderen har du fandme klaret godt - kan jo ikke være sur på min lille bitte bandit-baby smiley


Kommentér på:
Hyggetråd- rotterne rotter sig sammen!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce