{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.550 visninger | Oprettet:

Hjælp min hund bider {{forumTopicSubject}}

Hej alle gravhundeejere...
Håber I kan hjælpe. Lilli er begyndt at bide ud efter os og knurre, hvis hun har fået fat i noget hun ikke må have. Hun har gjort det en gang før, for længe siden, men der vil jeg godt tage skylden, da min fremtræden nok var for truende. Hun var gået i toiletspanden og fået fat i et bind, og jeg blev sur og sagde strengt NEJ, og ville tage det fra hende.... og så bed hun.....

Nå men siden da har vi gjort det, at hvis hun har fundet noget hun ikke må ha, snakker vi roligt til hende, beder hende slippe og lokker hende med en godbid.... Har virket fint.

Men jeg synes problemet på det seneste er begyndt at tiltage... Før var det kun hvis det var sådan nogle lidt ulækre ting, som bind og trusser osv, men idag sad jeg og spiste ved sofaen og hun kom på en eller anden måde op på sofabordet, for at ville spise maden... Selvfølgelig må hun ikke det så jeg ville tage hende ned... stiile og roligt, men hun vendte jeg om og bed og knurrede efter mig....

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, det gør ondt på mig at hun pludselig er blevet sådan... hun er ellers på alle andre områder den dejligste, glade og rolige lille hund, men bliver nervøs, da der snart kommer en baby på min side af familen, og det er i det hele taget ikke rart at skulle vaære så påpaslig lige pludselig...

puha nu fik jeg plabret en hel del... Håber I har nogle gode råd:0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp min hund bider
  • #1   25. jun 2010 Hej smiley puha lyder ikke rat...lyder meget som om at i har haft en magtkamp, som du har tabt og derfor respektere hun dig ikke som leder mere....hvis jeg var dig, ville jeg skynde mig at få mig meldt til hundetræning for at få nogle metoder som hun lyster på, man kan osse for ca 800kr for en privat træner hjem til en for at løse det enkelte problem smiley håber det lykkes for dig

  • #3   28. jun 2010 Jeg tror det ville være en god idé at læse denne artikel:

    (link fjernet)

    Ellers burde i nok få hjælp fra en hundetræner eller lignende
    Held og lykke her fra smiley


  • #4   28. jun 2010 super artikel Michelle smiley

  • #5   28. jun 2010 tusind tak for jeres råd... Og mange tak for artiklen, den tror jeg helt sikkert jeg kan bruge... super:0)

  • #6   16. aug 2010 Hej. Min tæve Mille forander sig til bidsk rotweiler når hun har ben at gnave i. Den anden hund Oliver får ikke et ben til jorden.
    Jeg har lært at rose det ben hun har......Bliver det rost og man taler roligt til hende , må jeg godt gå forbi og tage det.....Før knurrede og snappede hun. Hun er ellers den rareste og sødeste hund. MEN ikke når der er ben i farvandet. Hundetræner kan gøre meget.... Det er pengene værd.


  • #7   16. aug 2010 har købt victoria S. bog (hendes fra det er mig eller hunden på tv2)...hendes metoder er super effektive, og hun skriver bla. om at lærer hunden at man ligger noget på gulvet som den ikke må tage før man siger til, og når den ikke røre den så får den godbid, og til sidst til tilføjre man "det er min" sætning. Dette har gjort at jeg har kunne få alt det den tager, ved at sige det er mig, og så skamrosen hunden bagefter., og så ved noge ting fx ben, give det tilbage til hunden. Det er en super fed bog er kan anbefales at købe og følge

Kommentér på:
Hjælp min hund bider

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce