Aftensmad, hvad skal vi lave? (alt om madlavning)

Aftensmad, hvad skal vi lave? (alt om madlavning)

Medlemmer: 338
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pølsehorn og pizzasnegle
  • #1   3. jul 2010 Hvis du ikke har køl til dem, så er det rene bakteriebomber :o(

• #2   3. jul 2010 har en køletaske de kan komme i.

• #3   4. jul 2010 Jeg ville fryse dem ned, friskbagt.

Så tage dem op og smide i køletasken, når i skal køre.
    (Hvis de skal spises efter et par timer, skal de nok ikke i en køletaske smiley

Så er de super lækre og stadig med smagen af friskbagt smiley

• #4   4. jul 2010 Chine: vi skal til Alt St Johann. sidste år var vi i Engelberg. Der er bare så flot, og jeg elsker bare gåturene i alperne:o)
    Siger nogen af stederne dig noget?

• #5   4. jul 2010 min svigerfar er fra Schweiz, så han bliver vores guide. Elsker at se ham i hans rette element. Synes det er sjovt at vise ungerne hvor de har deres sjove efternavn fra.

Vi skal afsted om 12 dage, kan næsten ikke vente. Det er 3 gang vi skal derned på 7 år, men den 1. gang var vi der ikke på ferie, der var det desværre begravelse af familie.

Det er nogle vilde billeder, de ser nærmest kunstige ud, fordi farverne står så stærkt i ontrast til hinanden.

Sidste år var vi i svævebane op af titlis, et højt bjerg i Engelberg. Da vi var på vej op så vi nogle gå op af bjerget, det så helt sindsygt ud, men et par dage efter gik vi der selv. Det var så stort, man blev helt høj af det. Og så lyden af koklokkerne oppe i bjergene om aftenen, det er bare ubeskriveligt.... ihh, nu glæder jeg mig endnu mere... frisk brød med paté, en bjergsø og en solnedgang.... kan du se det for dig??

• #6   5. jul 2010 takker :o)

Kommentér på:
pølsehorn og pizzasnegle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce