{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Gruppen er ramt af inaktivitet (langt) {{forumTopicSubject}}

Jeg håber at du vil give dig tid til at læse dette indlæg og svare på spørgsmålene, det vil gøre De Kreative til et meget sjovere sted for alle.

Ja, gruppen er blevet ramt af inaktivitet. Der er ikke så mange der skriver herinde mere, men en stor del af skylden er nok min, da jeg bare ikke har haft særlig meget tid til HG. Nu er jeg dog tilbage (alle siger: JAAAAAAAA! smiley *GG*)

Jeg vil gerne spørge om, om der er stemning for at starte billedekonkurrencen op igen? Hvis du ikke ved hvad billedekonkurrencen er, så er det sådan at der bliver bestemt et tema (f.eks. halloween) og så sender alle der har lyst et billede ind til den der afholder billedekonkurrencen, og billeder bliver så lagt i et fotoalbum så man kan stemme på dem.

Hvis du gerne vil have billedekonkurrencen tilbage igen, må du meget gerne svare på disse spørgsmål:

1. - A. Skal der være to billedekonkurrencer? (altså en for børn/unge og en for de voksne).
- B. Hvis ja, hvor skal aldersgrænsen ligge? Skal det være 0-15 år, og 15+, eller måske 0-18 år og så 18? Det kan også være anderledes, kom med dit forslag.

2. - A. Skal der være temaer for billedekonkurrencerne? (altså sådan at man indsender et billede der har noget med temaet at gøre).
- B. Hvis ja, hvilke slags temaer? Skal det være årstid og højtids bestemt (f.eks. vinter, sommer, jul, påske osv.) eller skal det være blandet som f.eks. hygge eller måske legetøg?

3. - A. Skal det være den samme der står for billedekonkurrencen hver gang (sådan at det er den samme man skal sende billederne ind til, den samme der opretter fotoalbummet hvor man kan stemme osv.) eller skal det gå på tur?
- B. Hvis det skal gå på tur, hvad skal "rækkefølgen" så være? Skal det være vinderen af f.eks. marts konkurrencen der står for konkurrencen i april, eller hvordan?

4. Skal det være sådan at billedet man sender ind til konkurrencen SKAL indeholde et billede af en af de hunde/den hund man har oprettet på HG?

5. - A. Skal man vinde noget når man vinder billedekonkurrencen?
- B. Hvis ja, hvad skal man vinde? Skal det være et diplom, et billede af ens hund/en af de hunde man har oprettet på HG, en stemme på sin hund/sine hunde eller noget helt fjerde?

6. - A. Har du andre idéer til regler for billedekonkurrencen eller idéer til hvordan aktiviteten i De Kreative kan stige?
- B. Hvis ja, hvilke forslag/idéer har du?

Tak til alle der har læst dette indlæg, og evt. svarer på spørgsmålene smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gruppen er ramt af inaktivitet (langt)
  • #1   4. jul 2010 1. så synes jeg måske hellere det skulle inddeles i en konkurrence med billeder og en konkurrence med tegninger/computer tegninger

    2. Ja det skal der smiley Hvilke temaer: se svar i spg. 5 smiley

    3. Det vil nok være det nemmeste for deltagerne smiley

    4. Nej det synes jeg ikke, så er jeg f.eks. meget begrænset da jeg kun har en hund smiley

    5. Jeg synes man skal vinde retten til at bestemme det næste emne smiley (også som svar på 2'eren hehe)

    6. Ikke lige nu smiley


  • #2   4. jul 2010 og godt initiativ forresten smiley

  • #3   4. jul 2010 Hanne N: Tjekkede lige nogle af dine fotoalbummer, og du er da ikke værst til billederedigering. De billeder du har taget er bare woow. Rigtig gode. Det kamera du har brugt (Canon EOS 7D) er mit drømmekamera, har desværre bare ikke lige pengene- Æv æv smiley

    Steffani A: Tak smiley

    Line J: Tak smiley

    Jeg vil lige vente lidt på og se om der er flere der er interesserede i at starte billedekonkurrencen op igen, men som det ser ud nu tror jeg at den bliver startet op igen, jeg syntes i hvert fald at man lige skal prøve, om ikke andet så for at se om der er deltagere nok smiley


  • #4   4. jul 2010 Det lyder også helt vildt godt, hvis jeg en dag får råd eller vinder en masse penge, så bliver det helt klart det kamera pengene går til.

    Hvad program har du? Kan du ikke få det på dansk istedet?


  • #5   5. jul 2010 Nu kender jeg intet til nogle af de programmer, men jeg mener at Marianne herinde fra HG (hende med Maxie og Silche) bruger Paint Shop Pro. Måske ved hun om man kan få det på dansk på en eller anden måde smiley

  • #6   5. jul 2010 Jeg var/er jo storfan af vores billedekonkurrence smiley Har endnu ikke oplevet andre grupper der fik stablet billedekonkurrencer op i samme grad som her hos os smiley

    Jeg ku godt lide den måde vi kørte det på førhen hvor vinderen valgte næste måneds tema. Og samtidig at vi hver anden måned havde tema uden krav om brug af ens hund(e) på billedet.

    Jeg synes der skal være aldersinddeling igen og synes alderen var god til omkring de 16. Ellers skal der være opdelt i "begynder" og "øvet"? Så kan man altid snakke om at man hvis man selv føler det, starter i begynder, og så kan man se om ens niveau er over begynder efter ens slutresultat i en konkurrence smiley Husker i hvert fald tydeligt førhen at der var et par tøser i "møgunde-gruppen" som var usædvanligt dygtige og sagtens kunne måle sig med nogle af os gamle rotter smiley Og omvendt var der nogle af os de voksne og følsomme som følte at vi ikke kunne være med niveauet hos nogle af os voksne smiley

    Og tror forresten at det vil være nemmest for alle hvis det er en eller 2 som står for tilmeldinger, billeder og albums.

    Og til sidst vil jeg sige: "JEG HAR SAVNET HYGGEN I DE KREATIVE" smiley


  • #7   6. jul 2010 Janni:/JemKem: Ja, jeg har skam også savnet hyggen, så nu skal der noget gang i den igen smiley

    Hanne: Jeg stemte da lige på Dina. Hun er da for sød smiley


Kommentér på:
Gruppen er ramt af inaktivitet (langt)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce