{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Øv, gæstehunde ikke tilladt på udstil. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået svar fra NKK, at man ikke kan tilmelde hunde udenfor bedømmelse. Vi planlægger at tage til Oslo den 14. og 15.8, men Cassie skal kun med som gæstehund. Det må man bare ikke, så nu skal jeg til at finde en barnepige til hende. Surt show, da vi skal holde lidt ferie samtidig med udstillingen. Har I hørt om andre alternativer, f.eks. at tilmelde hende uden at udstillet. Det bliver så bare lidt dyrt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv, gæstehunde ikke tilladt på udstil.
  • #2   6. jul 2010 Man må heller ikke have gæstehunde med i Polen så da Canto ikke var gammel nok til at blive udstillet derned måtte jeg få ham passet herhjemme.

Hvorfor vil du ikke udstille hende i Norge?

• #3   6. jul 2010 Cassie mangler så meget fylde, at jeg på forhånd ved at hun får et blåt bånd. Det gider jeg ikke kaste penge efter.

Kiki, Luckys mor, håber du mener det, for så tager jeg dig på ordet. Cassie vil elske Lucky er jeg sikker på.

• #4   6. jul 2010 Kiki, det bliver fra den 12.8 sidst på eftermiddagen og til mandag aften den 16.8. Kan det lade sig gøre, så vil både jeg og Cassie blive glade. Men måske vi lige skal komme forbi en dag lige hilse på, så vores 2 vidundere kan møde hinanden. Selvom Lucky har mødt mor Bianca, så er det jo datteren han skal kurtisere med. Bare rolig, der er ingen løbetid i sigte, så selvom han ikke kan, så er det godt at hun ikke er i løb.

Kommentér på:
Øv, gæstehunde ikke tilladt på udstil.

Annonce