NyChihuahua

NyChihuahua

Medlemmer: 430
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Tørfoder-anbefalinger Tørfoder-anbefalinger

Er der nogen af jer der har prøvet Golden Eagle herfra: http://www.petsholistic.dk/ ?

Deres poser er store, så jeg vil lige høre herinde før jeg bestiller en.

Jeg er ude efter at finde et bedre, sundere alternativ til Royal Canin, og har efterhånden prøvet lidt af hvert, men noget vil Guincho ikke røre med en ildtang, og andet er godt nok et par dage, og så gider han det pludselig ikke mere.

Han får halvt hjemmelavet og halvt tørfoder, så det er ikke fordi der ikke er variation.

Er der nogen af jer der fik bestilt det der wolfsblut, som var oppe i en tidligere tråd, de var begyndt at lave foderpillerne mindre. Hvad synes jeres hunde om det, og hvilken variation af foderet snakker vi om?

Andre varme anbefalinger af tørfoder? Jeg har prøvet acana og orijen, uden den store succes. Olivers kan lige gå an. Nogen dage. Men kun Olivers start, og nu er han jo ikke hvalp længre:/

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tørfoder-anbefalinger
  • #1   9. jul 2010 Ej, det var da pudsigt, nu har jeg været inde på siden og kan se at de har fået hjem i mindre portioner end tidligere, ovenikøbet på tilbud. Så jeg bestiller en pose til 85 kr.

Men jeg vil stadig gerne høre om jeres meninger/erfaringer:o)

• #2   9. jul 2010 Hvad er barf-tørfoder for noget? Jeg troede at barf var råt kød??

• #3   9. jul 2010 Tja, jeg ville til hver en tid anbefale Wolfsblut, synes det er et knald godt foder. Det har førhen bestået af store foderpiller, men de laver nu 3 varianter til små hunde. Hvilket jeg glæder mig meget over smiley
    Lige pt får mine Fish4dogs, som også er et lækkert foder uden diverse unødvendige tilsætningsstoffer. Dog kan det kun bruges til hunde som er glade for fisk smiley
    Jeg har en sæk Acana stående, som bliver næste test. Afhængig af hvad de synes om den, regner jeg bestemt med at gå tilbage til Wolfsblut i løbet af året. smiley
    Men det er en foder jungle derude! smiley Jeg er bare ved at finde dét mine er gladeste for, og pt vinder Wolfsblut smiley

Kommentér på:
Tørfoder-anbefalinger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce