Tørfoder-anbefalinger Tørfoder-anbefalinger
Er der nogen af jer der har prøvet Golden Eagle herfra: http://www.petsholistic.dk/ ?
Deres poser er store, så jeg vil lige høre herinde før jeg bestiller en.
Jeg er ude efter at finde et bedre, sundere alternativ til Royal Canin, og har efterhånden prøvet lidt af hvert, men noget vil Guincho ikke røre med en ildtang, og andet er godt nok et par dage, og så gider han det pludselig ikke mere.
Han får halvt hjemmelavet og halvt tørfoder, så det er ikke fordi der ikke er variation.
Er der nogen af jer der fik bestilt det der wolfsblut, som var oppe i en tidligere tråd, de var begyndt at lave foderpillerne mindre. Hvad synes jeres hunde om det, og hvilken variation af foderet snakker vi om?
Andre varme anbefalinger af tørfoder? Jeg har prøvet acana og orijen, uden den store succes. Olivers kan lige gå an. Nogen dage. Men kun Olivers start, og nu er han jo ikke hvalp længre:/
apr 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 1.103
Men jeg vil stadig gerne høre om jeres meninger/erfaringer:o)
apr 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 1.103
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
Lige pt får mine Fish4dogs, som også er et lækkert foder uden diverse unødvendige tilsætningsstoffer. Dog kan det kun bruges til hunde som er glade for fisk
Jeg har en sæk Acana stående, som bliver næste test. Afhængig af hvad de synes om den, regner jeg bestemt med at gå tilbage til Wolfsblut i løbet af året.
Men det er en foder jungle derude!
Tørfoder-anbefalinger
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside